  • 41. Data: 2006-04-18 19:32:22
    Temat: Re: Numer KK-pelny czy to jest normalne(bezpieczne?)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Tue, 18 Apr 2006 20:26:20 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Ktore centrum karciane lub bank kaze zatrzymac karte w przypadku
    >tylko stwierdzenia przez sprzedawce "niezgodnosci podpisu" (cokolwiek
    >by to nie znaczylo) i odmowy okazania jakiegos dokumentu?

    Polcard na przykład.

  • 42. Data: 2006-04-18 22:03:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Tue, 18 Apr 2006 21:03:47 +0200, "yard" <y...@d...pl> wrote:

    >Na jakiej podstawie prawnej?

    Na podstawie umowy z bankiem, regulacji organizacji (np. Visa), oraz
    cesji części uprawnień na centrum autoryzacyjne, a z centrum na
    kasjera.
    Dokładniej decyzję podejmuje CA, kasjer ja tylko wykonuje.

  • 43. Data: 2006-04-19 07:49:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl> writes:

> [...]
    ^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Polcard na przykład.

    Nie, Polcard czegos takiego nie robi.

    Moze zejdzmy z centrum i przejdzmy do banku, bo tam teoretycznie taka
    mozliwosc istnieje (nie mowie ze byloby to zgodne z zasadami).

    Wiec jaki bank? Przeczytaj jeszcze raz podkreslony fragment, bo to ze
    bank moze zastrzec karte po stwierdzeniu ze posluguje sie nia osoba
    inna niz prawowity posiadacz to zupelnie inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 44. Data: 2006-04-19 09:03:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 19 Apr 2006 09:49:17 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Nie, Polcard czegos takiego nie robi.

    Jakoś dwa lata temu zrobił.

    Widać bank go upoważnił.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361

  • 45. Data: 2006-04-19 09:47:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Jakoś dwa lata temu zrobił.
    >
    > Widać bank go upoważnił.

    Tylko jaki bank i jakie byly dokladne szczegoly?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 46. Data: 2006-04-19 20:24:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Wed, 19 Apr 2006 11:47:09 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Tylko jaki bank i jakie byly dokladne szczegoly?

    Ne mam pojęcia, to ne moja kartę cięli po kontakce z C.A.

  • 47. Data: 2006-04-21 14:29:11
    Od: "yard" <y...@d...pl>

> [...]
    > kasjera.
    > Dokładniej decyzję podejmuje CA, kasjer ja tylko wykonuje.

    to co napisałeś jest bełkotem. jeśli nie wiesz, nie graj eksperta.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2006-04-21 14:48:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 21 Apr 2006 16:29:11 +0200, "yard" <y...@d...pl> wrote:

    >to co napisałeś jest bełkotem. jeśli nie wiesz, nie graj eksperta.

    Wskaż więc co jest nei tak i jak, według Ciebie wygląda sytuacja.

  • 49. Data: 2006-04-24 15:12:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tommeck" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, nie jedyny. Drugi jest u wlasciciela sklepu i on bedzie
    > wiazacy w razie ewentualnej reklamacji. Kopia klienta NIE jest potrzebna
    > do zlozenia reklamacji. Kolekcjonowanie slipow jest zajeciem dobrym dla

    ... ludzi dbających o bezpieczeństwo swoich transakcji.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 50. Data: 2006-04-24 22:17:51
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > ... ludzi dbających o bezpieczeństwo swoich transakcji.

    Bezpieczenstwo nie zalezy od tego, co ja mam w schowku, ale od tego, czy
    osoba nieupowazniona bedzie mogla uzyskac moj numer karty. Przechowywanie
    slipow w zaden sposob nie podnosi bezpieczenstwa.