  • 1. Data: 2002-08-20 19:23:17
    Temat: Numer konta
    Od: "chrupek" <c...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki mały problem z numerem konta na który mam wpłacić pieniądze.
    Wygląda on tak
    KONTO-Nr.: 43521780 BLZ :790 500 00
    jest to konto w Niemczech i intryguje mnie ten dwukropek który znajduje sie
    w tym numerze. Czy wogole stosuje sie dwukropki w numerach kont, czy może
    zastepuje on nasz myślnik. Czy spotkaliście się kiedyś z podobnym numerem

    pozdrowienia
    chrupek

  • 2. Data: 2002-08-20 19:55:56
    Temat: Re: Numer konta
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam,

    Jak najbardziej mogą być wszelkiego rodzaju kropki, dwukropki..itp.Również w
    Polsce banki stosują takie znaki np.BRE.

    Nie wiem czy podałeś cały numer rachunku, bo jeżeli tak to dziwi mnie, że nie
    jest on w formacie IBAN/NRB.
    Ale takie formaty są jeszcze stosowane, więc spokojnie możesz wysłać przelew.

    Cześć

  • 3. Data: 2002-08-20 19:56:00
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    > KONTO-Nr.: 43521780 BLZ :790 500 00

    Moze orlem az takim nie jestem, ale

    KONTO NR to pewnie numer konta

    a BLZ to moze byc numer "kierunkowy" do banku, a wiec dwukropki sa tu po
    prostu nieistotne.

    -- Kaszpir

  • 4. Data: 2002-08-20 19:57:50
    Od: "Merlin" <merlin!@nospam!.gazeta.pl>

> [...]
    > zastepuje on nasz myślnik. Czy spotkaliście się kiedyś z podobnym numerem

    numer konta to 43521780
    numer rozliczeniowy banku (Bankleitzahl?) to 790 500 00

    Pozdrawiam,
    Merlin

    --
    ISIE Paneuropa
    www.integracjaeuropejska.info

  • 5. Data: 2002-08-20 20:25:29
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "chrupek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastepuje on nasz myślnik. Czy spotkaliście się kiedyś z podobnym numerem

    A z jakiego banku ty to będziesz wpłacał???
    Z wirtualnego się nie da.
    W normalnym banku wypełniasz specjalny blankiet do przelewów zagranicznych i
    tam wpisujesz te dane.
    Pracownik opracowujący przelew sobie poradzi.
    Jak chcesz SWIFT to jeszcze potrzebne te 8 literek, których nie napisałeś.

    Numer jest prawidłowy.
    pierwsza cześć to indywidualny numer rachunku często opisany Kto: (od słowa
    konto)
    druga część oznaczona BLZ: to odpowiednik naszego numeru banku w ich
    krajowym systemie rozliczeniowym

  • 6. Data: 2002-08-21 06:49:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    s...@p...onet.pl writes:

    > Nie wiem czy podałeś cały numer rachunku, bo jeżeli tak to dziwi mnie, że nie
    > jest on w formacie IBAN/NRB.

    A co w tym dziwnego? Nigdzie w normalnych krajach tych 26-cyfrowych
    wezow sie nie uzywa. I nie zmienia ludziom numerow kont odgornie co
    pare lat.

    MJ