  • 1. Data: 2002-08-20 19:06:11
    Temat: Stara ksiażeczka mieszkaniowa PKO.
    Od: "jaro" <p...@o...pl>

    Dostalem po zmarlym ojcu książeczkę mieszkaniową PKO, na której od 1979 roku
    leżało sobie zgromadzone 130.000 złotych starych, oczywiście). jaka to moze
    być kwota teraz, po przeprowadzeniu sprawy spadkowej i oprocentowaniu przez
    bank? W tej chwili nie moge isc zapytać do PKO, bo nic mi bez wyroku sadu
    nie powiedzą, a jestem ciekaw czy warte to jest zachodu.

  • 2. Data: 2002-08-20 19:13:33
    Temat: Re: Stara ksiażeczka mieszkaniowa PKO.
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "jaro" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > bank? W tej chwili nie moge isc zapytać do PKO, bo nic mi bez wyroku sadu
    > nie powiedzą, a jestem ciekaw czy warte to jest zachodu.

    jak nie chcesz iść to zadzwoń :)))

    myślę, że jak pójdziesz to powiedzą ile to jest (bo dlaczego nie ???? )

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-20 19:24:15
    Od: "Krzysiek" <k...@f...onet.pl>

    Użytkownik jaro <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aju3sj$o83$...@k...task.gda.pl...
    > Dostalem po zmarlym ojcu książeczkę mieszkaniową PKO, na której od 1979
    roku
    > leżało sobie zgromadzone 130.000 złotych starych, oczywiście). jaka to
    moze
    Prawdopodobnie kilka tysięcy złotych, jesli przeznaczysz to na zakup
    mieszkania.
    Moja żona miała przez swoją matke wpłacoen w mniej więcej tym samym momencie
    chyba 30 .000 i przy zakupie mieszkania wyszło naprawde sporo . Jesli nie
    masz ministerialnych lub wyższych poboró, to kwota będzie dla Ciebei
    znacząca. Ajak nie dla Ciebei, to potem dla Twoich dzieci (bo premia
    gwarancyjna jest tylko na stare ksiązeczki a cesje mozna robic TYLKO w
    ramach rodziny ).

  • 4. Data: 2002-08-20 19:40:46
    Od: "jaro" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    w wiadomości news:aju496$6o6$1@news2.tpi.pl...
    > jak nie chcesz iść to zadzwoń :)))
    >
    > myślę, że jak pójdziesz to powiedzą ile to jest (bo dlaczego nie ???? )

    Nie powiedzą mi bez sprawy spadkowej:( Musiałbym zostawić na kilka dni
    książeczkę do oprocentowania, ale wtedy juz jej nie dostanę zpowrotem, bo
    odebrać może właściciel, (który nie żyje).

  • 5. Data: 2002-08-20 20:29:54
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "jaro" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moze
    > być kwota teraz, po przeprowadzeniu sprawy spadkowej i oprocentowaniu

    Bez wiedzy czy jest dostaniesz premię gwarancyjną czy nie oszacować się nie
    da.
    Bez premii to będzie warte mniej niż tysiąc zł .Z premią będzie kilka
    tysięcy

  • 6. Data: 2002-08-20 21:08:11
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

> [...]
    > spadkowej i oprocentowaniu przez bank? W tej chwili nie moge isc
    > zapytać do PKO, bo nic mi bez wyroku sadu nie powiedzą, a jestem

    Witam,

    jezeli mowa o premii to dostaniesz spora kase - ja mialem ksiazeczke od 1969
    roku i tylko 8.000 na niej w sumie. Jezeli chcesz wiedziec ile dostalem - a
    bylem w szoku wrecz - to napisze na priva :)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 7. Data: 2002-08-21 07:04:55
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    > Nie powiedzą mi bez sprawy spadkowej:( Musiałbym zostawić na kilka dni
    > książeczkę do oprocentowania, ale wtedy juz jej nie dostanę zpowrotem, bo
    > odebrać może właściciel, (który nie żyje).

    :))
    to nie zostawiaj książeczki !
    po prostu idź i zapytaj ile to jest mniej więcej ....
    chyba panie w okienkach nie robią tego pierwszy raz i mniej więcej się
    orientują (btw. w jakim mieście mieszkasz ? )
    powiedz, że nie wiesz czy opłaci się postępowanie spadkowe przeprowadzać
    skoro nie wiesz jaka to kwota

    no i poszukaj w ustawie ile premii gwarancyjnej otrzymasz (bo jeśli w ciągu
    90 dni od aktu notarialnego dotyczącego zakupu mieszkania załatwisz
    formalności dotyczące premii gwarancyjnej to ją otrzymasz)

    zresztą poczytaj i policz m.in. na

    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I02.2001.093.
    00000230A&format=webmore
    3

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0032.htm

    albo

  • 8. Data: 2002-08-21 13:31:33
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    In article <aju3sj$o83$1@korweta.task.gda.pl> , "jaro" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > bank? W tej chwili nie moge isc zapytać do PKO, bo nic mi bez wyroku sadu
    > nie powiedzą, a jestem ciekaw czy warte to jest zachodu.

    Nie wiem ile to będzie ale moze byc nawet ok 10 tys. na pewno warto koło
    tego pochodzic.

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 9. Data: 2002-08-21 19:02:02
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "b2d2" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    moze

    130.000 ?? toz to dzisiaj kupa szmalu - i mowie to calkiem serio

    > Nie wiem ile to będzie ale moze byc nawet ok 10 tys. na pewno warto koło
    > tego pochodzic.

    jestem przekonany, ze zzzzzzzznacznie wiecej !

    oczywiscie pewnosci nie mam (i nie czytalem calego watku) - i nie chce tez
    rozbudzac nadzieji - ale z tego rocznika widzialem kwoty o polowe mniejsze -
    a wyplaty znacznie przekroczyly 10ooo, sytuacja zalezna jest od zbyt wielu
    czynikow - np od tego, czy stosowano w wymaganym okresie tzw: systematyczne
    oszczedzanie - chodzby w minimalnej kwocie - co powieksza znacznie obecna
    wartosc wkladu

  • 10. Data: 2002-08-26 08:55:32
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <ajvdu4$1v2$1@news.tpi.pl>, Piotr Orzechowski wrote:

    > zresztą poczytaj i policz m.in. na
    > http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I02.2001.093.
    00000230A&format=webmore

    Ta informacja jest już trochę nieaktualna. Właśnie weszły nowe przepisy,
    według których można uzyskać przemię kupując mieszkanie zakładowe itp.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html