    From: "Rafal" <r...@W...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: O co chodi - dlaczego taka proziwzja
    Date: Wed, 8 Oct 2003 09:58:44 +0200

    Zdaża mi się robić zakupy odzieżowe (a konkretnie - to żonie się zdaża, a
    mnie się z tego powodu zdaża tam płacić) w Centrum Mody w Nadarzynie k
    Warszawy (przy Gierkówce). Ze zdziwieniem zauwazyłem że mimo generalnie dość
    wysokich cen transakcji (wiadomo - ubrania, buty itp) mało który punkt ma
    terminal do kart. Zapytałem kiedyś o to sprzedawcę/właściciela - dlaczgego
    nie akceptują kart? Odpowiedź była dziwna... jak stwierdził - orientopwał
    się, ale kosztowałoby go to ok 12 % kwoty transakcji (!!!)
    Ktoś może ma pomysł skąd takie koszty?? - bo normalnie koszt transakcji to
    2-4%, przy dużych (kilkusetzłotowych) transakcjach koszt połacenia tel.
    praktycznie można pominąć...
    O co więc chodzi akurat tam?