  • 1. Data: 2009-01-16 22:29:03
    Temat: ODLEWNIE - Odlewnie Polskie złożyły wniosek o upadłość
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    ODLEWNIE (ODL): Kolejna ofiara opcji

    http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=1244667

    Bez komentarza.

    Dziękujemy wam bankowcy!

    J.

  • 2. Data: 2009-01-16 22:36:38
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dlaczego dziekujesz bankowcom, a nie kolesiowi, ktoremu zachcialo sie zabawy
    w spekulanta nie majac o tym zielonego pojecia?

    D.

  • 3. Data: 2009-01-16 22:36:43
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:
    > ODLEWNIE (ODL): Kolejna ofiara opcji

    Jedyne, co mnie pociesza, to fakt, że poznałem fantastyczną dziewczynę i
    idę z nią jutro na herbatkę.

    No, ale te Odlewnie popsuły mi humorek :(.

    J.

  • 4. Data: 2009-01-16 22:39:21
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dieter pisze:
    > Dlaczego dziekujesz bankowcom, a nie kolesiowi, ktoremu zachcialo sie zabawy
    > w spekulanta nie majac o tym zielonego pojecia?
    >
    > D.

    Racja, jemu też powinienem podziękować. Dziękuję też dyrektorowi
    finansowemu Odlewni. Jest cool!

    Pewnie dał się zbajerować jakiemuś marketingowcowi z banku.

    Swoją drogą, to dlaczego fachowcy - zawodowcy (i nie tylko z Odlewni)
    dali się tak zrobić w balona?

    J.

  • 5. Data: 2009-01-16 22:44:21
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Bank znalazl jelenia w postaci dyrektora-spekulanta, ozenil mu opcje i teraz
    chce swoja dole. Tutaj wina lezy jedynie po stronie baranow z Odlewni.

    D.

  • 6. Data: 2009-01-16 22:45:09
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Korzystaj, poczatki zawsze sa najlepsze.

    D.

  • 7. Data: 2009-01-17 08:52:09
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego dziekujesz bankowcom, a nie kolesiowi, ktoremu zachcialo sie
    > zabawy w spekulanta nie majac o tym zielonego pojecia?

    To nie takie czarno biale. Firmy produkcyjne i eksportowe dostaly mocno po
    dupie podczas umacniania zlotowki. Aby nie splajtowac do reszty chwycily sie
    ostatniej deski ratunku i zaczely sie w koncu zabezpieczac, oczywiscie
    odwrocil sie trend (albo ktos sprytnie odwrocil) wiec dostaly po dupie poraz
    kolejny; tym razem jak widac byl to gwozdz do trumny. Przy takich wahaniach
    naprawdę trudno prowadzic produkcje eksportową.

    Notabene o ile orientuje sie jednym z warunkow wejscia do strefy Euro ma być
    ograniczenie wahan PLN do 15% w ciagu roku. Tymczasem w ciagu ostatnich 3
    miesiecy zlotowka stracila do dolara 50%, do Euro 30%, do Franka 45%. Ma
    ktos pomysl dlaczego NBP schowal glowe w piasek i nie interweniuje?

    V.

  • 8. Data: 2009-01-17 11:29:55
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:

> [...]
    > ostatnich 3 miesiecy zlotowka stracila do dolara 50%, do Euro 30%, do
    > Franka 45%. Ma ktos pomysl dlaczego NBP schowal glowe w piasek i nie

    Przypomne, ze Funt brytyjski rowniez stracil okolo 30% do euro, w
    tajemniczy sposob, a Bank Anglii nie interweniowal.
    Sprawa zaczyna juz na powaznie wkurzac kraje z euro-zony bo producenci
    samochodow mocno traca(Wlk Brytania tradycyjnie
    byla rynkiem gdzie sie sprzedawalo wozy po wysokiej cenie). Sklepy w
    Belfascie sa przepelnione i biora euro, podobne sklepy
    w Republice Irlandzkiej piszcza i stoja puste. Spytajcie zreszta
    emigrantow polskich w Irlandii, ktorzy tam wlasnie traca prace.
    Szybki pociag tunelem z Paryza i Brukseli nagle sie podniosl ze stachu
    klinicznego zdechniecia i zaczyna przynosic zyski! To paryzanie i
    brukselczycy
    robia skok jednodniowy na zakupy do Londynu.

    William Shakespeare: "W tym szalenstwie jest metoda"

    fatso

  • 9. Data: 2009-01-17 11:31:50
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
    > Korzystaj, poczatki zawsze sa najlepsze.
    >
    > D.

    A ja sie trzese ze strachu o moje Ferrum.
    No ale oni wczoraj oglosili, ze czlonek Zarzadu kupil wlasnie akcje
    wlasnej firmy.
    Chyba by nie byl az tak glupi, gdyby wiedzial ze f-ma ma noz na gardle i
    zaraz padnie?

    fatso

  • 10. Data: 2009-01-17 12:29:36
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > wlasnej firmy.
    > Chyba by nie byl az tak glupi, gdyby wiedzial ze f-ma ma noz na gardle i

    Chcialem tu dorzucic swwoje....
    A jak drogi Fatso skomentujesz fakt, iz huta metali niezelaznych w
    Szopienicach (calkiem niedaleko polozona od Ferrumu) przestala istniec ?.

    Dr.Endriu