  • Data: 2002-10-05 17:14:03
    Temat: ODP: PKO BP-koszmar z przelewami!!! [trochęzboczę z tematu]
    Od: o...@w...pl (Marecki) szukaj wiadomości tego autora

    -----Wiadomość oryginalna-----
    Od: o...@n...pl [mailto:o...@n...pl] W
    imieniu Kaboom
    Wysłano: 5 października 2002 14:32
    Do: p...@n...pl
    Temat: Re: PKO BP-koszmar z przelewami!!! [troch?zbocz? z tematu]

    >Na BRE Bank w zaden sposob nie idzie, z kreskami czy bez kresek PKO BP
    >nie przyjmuje i koniec. Wiec nadal bede na nich psioczyl.

    Khmm, no to jakas lamia z Ciebie z uwagi na to iz ja wszystkie przelewy do mbanku
    robie przy pomocy e.pkobp bez problemu.. Czasami trzeba tylko troszke pomyslec...

    O jakie myslenie Ci chodzi?. Wpisuje caly nuemr bez krasek itp., robie to 12 razy i
    caly czas wywala na koniec komunikat, ze albo zly numer, albo brak nadawcy lub jego
    adresu, a wszystko jest.Wiec co można zrobic z gownianym systemem PKO BP wiecej?