  • 21. Data: 2009-11-24 09:04:06
    Temat: Re: OECD karci polskie władze za lenistwo
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Ireneusz Wik"

    > 50% podatku

    płace 19% dzieki LSD

    > praca do 100 jak dożyjesz

    tu sie zgadzam

    > albo niekoniecznie dobrowolna eutanazja abyś przypadkiem emerytury nie
    > pobierał.

    tu chrzanisz

  • 22. Data: 2009-11-24 10:10:41
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "stary"
    >
    > Proszę, masz to jest foto w prezencie, bo uważam że Ty jesteś zaślepiony
    > na opcję polityczną, a nie ja.
    > Absolutnie na czasie, idealne do clipów Pisu:
    >
    > http://plfoto.com/1965417/zdjecie.html
    >
    > Uważam że świetne.
    >
    > Szukałem tez filmu z doktorem G. ale go nie ma na YT w wersji o
    > kilknanaście sekund dłuższej (przed początkiem) od wersji znanej z
    > telewizorni.
    > Znam tylko opisy z prasy, ale to może byc koszmarna manipulacja bo
    > pochodzi z GW i TOKFM.

    Ja jestem odporny na propagande.
    Zwisa mi czy pis czy po czy jeszcze ktoś.
    Stwierdzam tylko fakty.
    A fakty sa takie że PO wywozi w pole swoich wyborców,ale oni jeszcze tego
    nie wiedzą)
    PO cwanie okrada swoich wyborców z pieniędzy.I bedzie okradała jeszcze
    bardziej(patrz dziura)
    Pijar mają OK.I nic wiecej.
    A to ze w sondażach prowadzą to juz inna sprawa.

    pozdrawiam stary

  • 23. Data: 2009-11-24 10:21:56
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    stary wrote:

    > A fakty sa takie że PO wywozi w pole swoich wyborców,ale oni jeszcze tego
    > nie wiedzą)

    Tego ciągle próbuje się dowiedzieć. Gdzie są te pieniądze, które kradnie PO.
    Ci najbardziej świadomi mówią, że kradnie tylko złośliwie nie idą do
    prokuratury i nie mówią co dalej z tymi pieniędzmi się dzieje. Po każdym
    moim takim pytaniu rozmowa się kończy.

  • 24. Data: 2009-11-24 10:41:10
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    > Użytkownik "Ireneusz Wik"

    > płace 19% dzieki LSD

    > tu sie zgadzam

    > tu chrzanisz

    nierobom tylko emerytury w głowie, jarkacz gdyby żondził to praca by była do
    40 a później hulaj dusza z wysokiej emerytury możesz oddawać ile chcesz na
    obiektywne media z Torunia. Na emerytury i renty Jarkacz prawdopodobnie
    dołożyłby z prywatnego ogromnego majątku. A prawda jest taka, że żondził W
    CZASACH PROSPERITY i to uwzględniając ten czas zmarnował znacznie bardziej
    niż tusk, któremu okupant pałacu nie podpisuje ustaw w ciągu kilku godzin
    uniemożliwiając realizację programu rządu wybranego przez WIĘKSZOŚĆ POLAKÓW
    źle poinformowanych. Jarkacz żeby stworzyć swój żont to nawet ministra
    finansów musiał importować z odpadów platfusowych. Za Jarkacza wielkiego, o
    wroście malutkim to stocznie by były tak rentowne jak w czasach kiedy
    stocznie na świecie miały najwięcej zamówień (a my dopłacaliśmy miliony do
    każdego statku)... to fakty, toruńskie fakty. toruńskie cegiełki na stocznię
    to już inne fakty GWniane.

    Gdyby JarKacz żondził to byśmy nie mieli GWnianego wzrostu tylko
    przynajmniej 8% albo i 22%, a Jarkacz by deficytu nie zwiększył i nie
    "pompował" w upadające firmy nieudaczników tak jak krzyczeli całkiem
    niedawno, że trzeba to robić bo to tylko takie Krzyki (dzielnica Wrocławia)
    a przy takim wzroście by nie musiał przecież. Więc wzrost by był największy
    we wszechświecie, deficytu brak, jedynie nadwyżka spowodowana
    bezprecedensowym wzrostem i do tego zasmażka.

  • 25. Data: 2009-11-24 10:49:23
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > pomysł na reformę emerytalną - nie zabierajcie mi moich pieniędzy - sam
    > sobie
    > je zainwestuje.

    Pomysł godny jedynie UPRowca, czyli jedyny rozsądny ale niemożliwy do
    zrealizowania... więc darujmy sobie takie pier&olenie.

    bo TYLKO JarKacz gdyby teraz żondził to by uczciwie powiedział wszystkim
    emerytom i rencistom "od jutra nie dostajecie obiecanych wam świadczeń, bo
    nie ma na to pieniędzy, niech utrzymują was dzieci lub system opieki
    społecznej w miarę możliwości bo system się rozkraczył, za mało dzieci
    robiliście .....a Wy młodzi od dzisiaj będziecie mogli spokojnie rozpocząć
    uczciwie odkładać na wasze emerytury, każdy na swoje konto. To ja wielki
    Jarkacz to dla was zrobiłem" a po tym zorganizowane zastępy miłośników Radia
    Maryja budowałyby mu pomniki w każdym Pcimie.

    Niestety ale również Jarkacz nic nie zrobił choćby z takim KRUSem.

  • 26. Data: 2009-11-24 11:47:38
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > 1) Ryży, huragan Rostowski, Chodak chcą wziąść bez mojej zgody MOJE
    > pieniądze
    > z OFE

    zaraz, zaraz, nie wiem czy sie orientujesz ale kasa z II filaru - OFE - juz
    dawno nam ukradziona:

    sierpien 2008
    http://biznes.interia.pl/news/po-kladzie-lape-na-ofe
    ,1168626

    Duch

  • 27. Data: 2009-11-24 12:28:51
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Ci najbardziej świadomi mówią, że kradnie tylko złośliwie nie idą do
    > prokuratury i nie mówią co dalej z tymi pieniędzmi się dzieje. Po każdym

    1. powinieneś zrobić prasówkę ( a właściwie) mediówkę) - ostatnio było o 2
    aferach PO - jedna stoczniowa z tego co pamiętam
    2. Sądy nasze nie spełniają swojej roli - powinny być niezależne a w praktyce
    dają dupy rządzącym i tym których stać na wysokie łapówki
    Niestety.

    IWSP

  • 28. Data: 2009-11-24 12:32:09
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    [...]
    ble, ble,

    Ja chcę tylko dostać to co włożyłem + należne dochody z inwestycji moich
    pieniędzy, a jak nie to nie zabierać mi pieniędzy -sam zadbam o siebie

    A system zmierza do tego: wziąść dużo , oddać niewiele lub nic.

    IWSP

  • 29. Data: 2009-11-24 12:34:04
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Ireneusz Wik"

    > 2. Sądy nasze nie spełniają swojej roli - powinny być niezależne a w
    > praktyce
    > dają dupy rządzącym i tym których stać na wysokie łapówki

    Rządzący dają wysokie łapówki sądom?
    Dobrze zrozumiałem?

  • 30. Data: 2009-11-24 12:36:31
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    deq <d...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Pomysł godny jedynie UPRowca, czyli jedyny rozsądny ale niemożliwy do
    > zrealizowania... więc darujmy sobie takie pier&olenie.

    sam pierdolisz
    jest to jedyny uczciwy pomysł w którym nikt nie zabiera mi pieniędzy nie dając
    nic albo niewiele w zamian
    reszta pomysłów to grabież - jesteś za ?

    [...]
> [...]
    > robiliście .....a Wy młodzi od dzisiaj będziecie mogli spokojnie rozpocząć
    > uczciwie odkładać na wasze emerytury, każdy na swoje konto.

    pomysł prawie dobry, z małą modyfikacją - pieniądze na stare emerytury pójdą z
    prywatyzacji aż ZUSowskie pokolenie wymrze ze starości,

    można było to zrobić podczas reformy emerytalnej - brakło jednak cojonnes
    reformatorom....

    IWSP