  • Data: 2011-06-21 09:02:07
    Temat: OF mnie nie lubi?
    Od: pI <u...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Postanowiłem dziś skorzystać z oferty lokat OpenFinance. Przeklikuję
    cały formularz, powinienem otrzymać na maila potwierdzenie z nr konta,
    drugiego maila z loginem, oraz hasło na SMS.

    Tak się jednak nie dzieje - nic nie przychodzi. Aby wykluczyć problem z
    systemem, przeglądarką itp. przeklikałem formularz podając zmyślone
    dane, w tym PESEL i nr dowodu. Wtedy na maila otrzymałem potwierdzenie i
    login. Test powtórzyłem dwukrotnie, po czym znów spróbowałem założyć
    lokatę i znowu nic.

    Chyba trafiłem do nich na listę niechcianych klientów. Jedyna styczność
    z OF do tej pory to złożenie wniosku o KIS jakiś czas temu (około roku),
    gdzie bank niby wszystko zaakceptował, miał wysłać umowę, może nawet
    wysłał, ale do mnie nie dotarła i na tym stanęło. Nie zależało mi na
    KISie, więc olałem sprawę.

    Ciekawe co może być przyczyną, że nie chcą mi otworzyć lokaty?

    --
    pI