  • 11. Data: 2009-10-02 11:15:56
    Temat: Re: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > "mic49"
    .googlegroups.com

    > Ale różnica między zmienne vs. stałe oprocentowanie jest dla mnie istotna.

    aig: lokata direct+internet na 9 mc-y i belkowym 6,6% (realnie 5,33%).
    limit: dolny 5k, gornego nie widze.

    openfajnans: lokata bezbelkowa 5,25% na 6 m-cy (odpowiednik belkowej 6,57%).
    limit: 15k

    meritum: lokata bezbelkowa na 3(5,05%), 6(5,10%), 12(5,15%) m-cy.
    limit: 4k-10k, ale mozna miec wiele lokat.

  • 12. Data: 2009-10-02 12:21:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:ha4o0f$cc7$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > openfajnans: lokata bezbelkowa 5,25% na 6 m-cy (odpowiednik belkowej
    6,57%).
    > limit: 15k

    Limit kwotowy. Nie ma ilościowego.

  • 13. Data: 2009-10-04 21:40:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Open Finance, lokata optymalna - znów można założyć dowolna ilość lokat.
    > Niestety teraz to juz tylko 6.57%
    > http://lokaty.open.pl/form1/93/

    Dziwne jak latwo ludzie ulegaja takim marketingowym zabiegom i lykaja 6,57%
    skoro zarabiaja tylko 5,25% ;).
    Ale skoto ktos tak lubi to w KB "dostanie" 7,4%. Lokate mozna zalozyc tylko
    jedna.
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/oszcze
    dzanie_inwestowanie/Lokata_Swobodna/lokata_swobodna

    MK

  • 14. Data: 2009-10-05 08:18:36
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A zauwazyliscie ze ostatnimi czasy strona OF ledwo dyszy? Dziwne, coraz
    bardziej przypominaja Polbank... Co chwila strona sie zwiesza, predkosci sa
    katastrofalne, zrywa polaczenie ze strona... Nie lubie takiego postepowania -
    albo traktuje sie klienta powaznie, albo zyluje ostatniego grosza na
    dopasowanie techniki do potrzeb...

  • 15. Data: 2009-10-05 19:17:47
    Od: Marcin Krzyzanowski <m...@g...pl>

    On 2009-10-04 23:40:30 +0200, "MK" <m...@i...pl> said:

    > Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    >
    > Dziwne jak latwo ludzie ulegaja takim marketingowym zabiegom i lykaja
    > 6,57% skoro zarabiaja tylko 5,25% ;).

    ona jest 5,25, skąd to 6.57 ?. W starym wydaniu była 6.5.

  • 16. Data: 2009-10-06 07:24:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Krzyzanowski" news:hadgor$a6t$1@inews.gazeta.pl

    > ona jest 5,25, skąd to 6.57 ?. W starym wydaniu była 6.5.

    W starym wydaniu było 7,25 - czy coś w ten deseń.

  • 17. Data: 2009-10-06 08:29:06
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Marcin Krzyzanowski" news:hadgor$a6t$1@inews.gazeta.pl

    > W starym wydaniu było 7,25 - czy coś w ten deseń.

    aha, ty mowisz o wartościach "tyle co co na lokacie 6.57" ale lokata
    jest 5,25

  • 18. Data: 2009-10-06 08:39:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Krzyżanowski" news:haevgr$g7i$1@inews.gazeta.pl

    > aha, ty mowisz o wartościach "tyle co co na lokacie 6.57" ale lokata
    > jest 5,25

    Zgadza się.

  • 19. Data: 2009-10-13 13:04:21
    Od: "Mariusz.N" <m...@g...com>

    Zastanawiam się nad złożeniem tam swoich pieniędzy. Ktoś korzystał i
    mógłby polecić? Interesują mnie głównie jakies ukryte koszty, związane
    z pośrednictwem OF lub opłatą za przelew z lokaty na moje konto w
    banku (itp.)

    Czy ktoś może poświadczyć, że nie spotkają mnie tego typu ukryte
    nieprzyjemności?

  • 20. Data: 2009-10-13 13:10:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > banku (itp.)
    >
    > Czy ktoś może poświadczyć, że nie spotkają mnie tego typu ukryte

    nie było żadnych tego typu akcji

    --
    pozdrawiam
    RobertS