  • 1. Data: 2008-01-09 18:23:29
    Temat: OFE i piątkowe losowanie. Wniosek poprzez mBank.
    Od: martynka <w...@w...wsygnaturce>

    Witajcie. Jako że było głośno ostatnimi czasy w Internecie o tym by
    wybrać już na dniach Otwarty Fundusz Emerytalny przed czasem gdy
    zostanie nam przydzielony drogą losowania postanowiłam niezwłocznie
    dokonać i wypełnić najszybciej dla mnie wniosek na stronie mBanku w moim
    koncie. Wypełniłam go dnia 2007-12-27 a wybór padł na ING Nationale
    Nederlanden. Na stronie mojego konta patrząc teraz pisze że wniosek
    został wysłany do OFE. Oczywiście kurier mi jeszcze nie dostarczył
    odpowiednich dokumentów do podpisu. Podejrzewam że nastąpi to w
    przyszłym tygodniu. No i mam teraz w związku z tym pytanie. Co z tym
    losowaniem. Czy pomimo tego że wypełniłam go przed czasem, ale kurier
    nie dostarczył dokumentów do podpisu zostanie on anulowany i wezmę
    udział w losowaniu? Proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam
    martynka

  • 2. Data: 2008-01-09 19:20:08
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    na 99% liczy sie wczesniejszy wybor, nie wiem jak teraz, ale kiedys byla
    rubryka gdzie poza data wypelnienia wniosku wpisywalo sie rowniez godzine

  • 3. Data: 2008-01-10 09:48:54
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "martynka" <w...@w...wsygnaturce> napisał w
    wiadomości news:fm33q2$bu5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    A kto powiedział że LOSOWANIE bedzie w piątek?

    Sławek

  • 4. Data: 2008-01-10 19:13:11
    Od: l...@g...com

    On 9 Sty, 19:23, martynka <w...@w...wsygnaturce> wrote:
> [...]
    > losowaniem. Czy pomimo tego że wypełniłam go przed czasem, ale kurier
    > nie dostarczył dokumentów do podpisu zostanie on anulowany i wezmę

    Liczy się data na umowie, czylio data, kiedy ING otrzyma Pani
    podpisaną umowę. To będzie w okolicach tygodnia od chwili jak Pani
    umowę odeśle.
    mbank obsługuje ofe w ciągu ok 3-4 tygodni, wiec wybieranie funduszu
    ta drogą przed losowaniem to duze ryzyko.
    W kazdym razie czekajac na kuriera na pewno zostanie Pani
    kwalifikowana do losowania. Najlepiej znalezc najpozniej jutro agenta
    w terenie

    np. katalog otwartefunduszeemerytalne.pl