  • 1. Data: 2008-01-09 18:14:34
    Temat: duza ilosc przelewow wychodzacych-jaki bank?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    doradzcie, bo mam od poczatku istnienia r-k we mbanku i I raz trafiam na
    bariere...
    mala firma, duzo przelewow wychodzacych - co miesiac, rozne kwoty i daty.
    w ktorym banku wyjdzie najtaniej i najlatwiej? juz widze, dzieki
    krzysztofowi, ze multibank jest lepszym rozwiazaniem od mbanku, ale tam tez
    jest tylko 99 przelewow zdefiniowanych...

  • 2. Data: 2008-01-09 18:23:07
    Temat: Re: duza ilosc przelewow wychodzacych-jaki bank?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.01.2008 siliana <t...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > krzysztofowi, ze multibank jest lepszym rozwiazaniem od mbanku, ale tam tez
    > jest tylko 99 przelewow zdefiniowanych...

    Coś, co potrafi zaimportować z pliku te przelewy. Zdaje się, że ING coś
    takiego ma w tym swoim javowym ersatzu. ;)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-01-09 19:27:24
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Coś, co potrafi zaimportować z pliku te przelewy.

    a ja pojde dalej z propozycja... wspomniany plik (paczka) powinien byc
    generowany automatycznie z systemu ksiegowego firmy
    ale takie produkty nie sa tanie (np przelew 2.50zl - patrz bresok) i raczej
    nie dla malych dzialalnosci gospodarczych

  • 4. Data: 2008-01-09 22:27:12
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    Samotnik pisze:

    > Coś, co potrafi zaimportować z pliku te przelewy. Zdaje się, że ING coś
    > takiego ma w tym swoim javowym ersatzu. ;)

    BPH też ma opcję importu, przy czym srebrny sezam kosztuje 10zł / mies i
    w tym są już wszystkie przelewy

  • 5. Data: 2008-01-10 05:23:52
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale takie produkty nie sa tanie (np przelew 2.50zl - patrz bresok) i
    > raczej nie dla malych dzialalnosci gospodarczych

    no wlasnie:( duza ilosc przelewow nie musi oznaczac, ze og razu wielka
    firma, ktora stac na wielkie oplaty:(

  • 6. Data: 2008-01-12 12:28:18
    Od: AP <a...@o...pl>

    Samotnik pisze:

    > Coś, co potrafi zaimportować z pliku te przelewy. Zdaje się, że ING coś
    > takiego ma w tym swoim javowym ersatzu. ;)

    Import z plików tekstowych ma jeszcze BOŚ, ale co do opłat to się nie
    wypowiadam.

    Pozdrawiam,
    Aleksander

  • 7. Data: 2008-01-15 22:16:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 12:28, AP <a...@o...pl> wrote:

    > Import z plików tekstowych ma jeszcze BOŚ, ale co do opłat to się nie
    > wypowiadam.

    W BZWBK zauwazylem mozliwosc importu w formacie excelia - nie
    rozgryzalem co i jak, ani nie sprawdzalem kosztow kont firmowych.