  • 91. Data: 2010-05-27 19:06:06
    Temat: Re: OFE się kończą
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    PS. w systemie OFE jest całkiem sporo środków nieokreślonego właściciela,
    po zmarłych osobach, po których nie ustalono spadkobiercy albo nie pojawił
    się on po kasę. Ciekaw jestem kiedy rząd połozy na tym łapki. Szacuje, że
    może to być nawet 2 mld.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 92. Data: 2010-05-27 19:14:10
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > się on po kasę. Ciekaw jestem kiedy rząd połozy na tym łapki. Szacuje, że

    A tak z ciekawości, których to może dotyczyć roczników - urodzonych w
    latach 40, 50 ,60 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 93. Data: 2010-05-27 19:55:34
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się on po kasę. Ciekaw jestem kiedy rząd połozy na tym łapki. Szacuje, że

    Wole żeby położył rząd, niż chłopaki z City.

  • 94. Data: 2010-05-27 19:55:56
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-05-2010 o 21:14:10 Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > A tak z ciekawości, których to może dotyczyć roczników - urodzonych w
    > latach 40, 50 ,60 ?.

    pytanie jest retoryczne, więc może od razu powiedz do czego zmierzasz ? Że
    będzie tego więcej? Będzie, stawka rośnie.
    Po wydłużeniu wieku emerytalnego (niemal pewnik, szczególnie dla kobiet) -
    zjawiska się jeszcze wzmocnią. O ile OFE nie przestnie istniec
    hahaha. Beneficjenci OFE to nie mit. Beneficjenci ZUS to brzmi nieco
    śmiesznie.
    NA razie straszy się ludzi emeryturami z ofe do 100 zł. Nikt przy tym nie
    podaje , że to za jakieś 11 lat w funduszu, który dostaje z połowe tego co
    zus, a wypłaty były w dołku. Oczywiście wolałbym wypłate balonową ale to
    inny temat.
    Prawdziwy dramat może czekać tych, co liczą, że ich KRUS wyżywi.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 95. Data: 2010-05-27 20:59:00
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "george"

    > Wymuszona masowa likwidacja pozycji to nigdy nie jest nic dobrego.

    Dlaczego zakładasz, ze musiałyby być likwidowane pozycje?

  • 96. Data: 2010-05-27 21:08:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <a...@n...ma> wrote in message news:htmmej$916$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george"

    > Dlaczego zakładasz, ze musiałyby być likwidowane pozycje?

    jesli założyc że przechodzący kowalski idzie z kasą do ZUS'u .. no to chyba
    trzeba skadś ją wziąć..
    george

  • 97. Data: 2010-05-27 21:10:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > jesli założyc że przechodzący kowalski idzie z kasą do ZUS'u .. no to
    > chyba trzeba skadś ją wziąć..
    > george

    to tylko hipotetyczny scenaiusz w którym porzucenie OFE jest możliwe :).
    george

  • 98. Data: 2010-05-31 07:30:57
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > nie poda Ci zadnego.

    Motywem nadrzędnym jest niewątpliwie wzmocnienie strategicznego
    partnerstwa Rosyjsko-Niemieckiego.

    Arkadiusz Gacparski
    http://wirtualnapolonia.com/2010/05/26/arkadiusz-gac
    parski/

    Partnerstwo owo na skutek śmierci Kaczyńskiego (który prezydenturę
    zawdzięcza antyrosyjskiemu Radiu Maryja) zostało niewątpliwie
    taktycznie wzmocnione.
    W przypadku gdyby się okazało, że Komorowski wygra w nadchodzących
    wyborach wzmocnienie taktyczne stanie się wzmocnieniem strategicznym.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 99. Data: 2010-05-31 11:16:19
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > W przypadku gdyby się okazało, że Komorowski wygra w nadchodzących
    > wyborach wzmocnienie taktyczne stanie się wzmocnieniem strategicznym.

    tak zgadzam sie ze jest to jeden ze skutekow smierci Kazynskiego, ale w
    zadnym wypadku przyczyna.

    z drugiej strony rosja i niemcy mimo wszystko znowu dogaduja sie nad
    naszymi glowami - a to imho uderza w ide wspolnej europy... vide budowa
    rurociagu po dnie baltyku, co wg mnie zalatwi mozliwosc konkurowania
    naszych portow z portami niemieckimi (mozliwosc wplywania okretow z
    wiekszym zanurzeniem)...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. swoja droga dziwie sie ze tak malo ludzi zauwaza potencjal naszych
    portow i mozliwosci jakie dala by inwestycja w przeladunkowa
    infrastrukture nadbrzezna.