  • 81. Data: 2010-05-27 08:01:33
    Temat: Re: OFE się kończą
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-05-27 09:24, Endriu pisze:
    i co to do cholery były za strzały (czy naszych Bor-
    > owików).

    Strzały to były rozsadzane butle od instalacji pneumatycznej samolotu.
    Ale przecież takie tłumaczenie dla środków masowego przekazu jest nie do
    przyjęcia. Wolą robić szum i wymyślać niesamowite historie spiskowe bo
    to się lepiej sprzedaje. A niewiedza i ignorancja dziennikarzyn i ludzi
    sięga w tych sprawach zenitu. Jak ktoś o czym nie ma pojęcia ( w tym
    wypadku o lotnictwie) to niech siedzi cicho i nie ośmiesza się swoimi
    teoriami. Bo nagle w Polsce po 10 kwietnia każdy dziennikarz i 90%
    innych ludzi stało się expertami w dziedzinie lotnictwa.

  • 82. Data: 2010-05-27 08:03:45
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    > Endriu... Ty i tak nie uwierzysz - wolałeś widzieć ludzi wyskakujących z
    > silnika niz rozważyć najbardziej prawdopodobną przyczynę katastrofy.

    A wiesz Marfi kto strzelał na tym filmiku i do kogo ?. I skąd wiesz
    tak od razu która przyczyna katastrofy jest najbardziej
    "prawdopodobna" ?.

    No Ty wiedziałeś kto i do kogo.
    Juz nie wiesz?
    Dziwne, kurwa mać.
    Ale rozumiem że i tak to nie ma znaczenia bo ważna jest teza a nie fakty.
    Jak się nie zgadzają z tezą, to tym gorzej dla faktów.

  • 83. Data: 2010-05-27 08:11:54
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > No Ty wiedziałeś kto i do kogo.
    > Juz nie wiesz?
    > Dziwne, kurwa mać.

    Nie wiem, pierwsze odczucia były takie a nie inne. Ten dziwny rechot
    ruskich po strzałach mnie do dzisiaj intryguje. I ten "ktoś" machający
    w stronę filmującego, na któego w dłuższej chwili skierowana jest
    kamera - jakby ktoś przeżył katastrofę.

    BOR zaprzecza użyciu broni - nic z tego nie wiadomo.

    Po miesiącu nikt tego nie wyjaśnił. Nie ma niezależnej komisji. Same
    pytania zero odpowiedzi.
    Coś mi się wydaje, że wszystko się "wyjaśni" na 3 dni przed finalnym
    starciem w kampani prezydenckiej ...

    To tyle z politycznego bajdurzenia. Prosiłbym o zakończenie wątku.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 84. Data: 2010-05-27 09:46:23
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    SERG pisze:
> [...]
    > teoriami. Bo nagle w Polsce po 10 kwietnia każdy dziennikarz i 90%
    > innych ludzi stało się expertami w dziedzinie lotnictwa.

    najbardzeij rozwala mnie zaklucanie gps ;) zwykly "domowy" czy
    samochodowy tak to sie da, ale nie wojskowy - ten otrzymuje dane
    szyfrowane, malo tego - jest dwukierunkowy... ale kto by se takimi
    szczegolami dupe zawracal...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 85. Data: 2010-05-27 10:28:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > silnika niz rozważyć najbardziej prawdopodobną przyczynę katastrofy.

    >A wiesz Marfi kto strzelał na tym filmiku i do kogo ?. I skąd wiesz

    Nie wiem kto strzelał i dlaczego ale z całą pewnością nie były to strzały
    oddane do osób wyskakujących z silnika.

    >tak od razu która przyczyna katastrofy jest najbardziej
    >"prawdopodobna" ?.

    Najbardziej prawdopodobne to błąd człowiek lub awaria maszyny - skoro
    uważasz inaczej to spróbuj to wykazać.

    Przyznaję, że zamach na mało znaczącego w świecie prezydenta Polski mi nie
    przyszedł do głowy - zresztą podaj chociaż jeden logiczny motyw takiego
    zamachu wraz z logicznymi jego konsekwencjami.

    --
    marfi

  • 86. Data: 2010-05-27 15:35:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > W nic nie wierzę, bo to nie kwestia wiary tylko badań. Badaniom związkowym
    > nie wierzę bo są stronnicze, moim zdaniem. Związki są zawsze stroną sporu.
    > Ale to moje podejście. O tych badaniach nie wiedziałem i dlatego cofam
    > swoje
    > obiekcje jakie miałem do Twojej argumentacji. Zupełnie mi nie przeszkadza
    > gdy na takim źródle budujesz swój świat. Jeszcze raz przepraszam.

    oj juz dajmy spokój :).
    mnie też nieco zaskoczyły te cyferki wiec dziele to przez trzy z uwagi na
    wymienioną przec ciebie stronniczość tych zródeł. W całej sprawie chodzi
    jednak o to że nie należy tego ignorować.
    Jakby nagle uchwalili takie prawo (ze mozna swobodnie przejść) to właśnie te
    20% a nie 70 zrobi najwększą szkodę... (ze względu na niby niski procent
    mogą kazać OFE oddawać żywy szmal zamiast akcji czy obligacji). Technicznie
    to skomplikowane przekazać składki kowalskiego w akcjach / obligacjach jakby
    sie zdecydował przejść do ZUS. Nie pozostałoby to moim zdaniem bez wpływu na
    indeksy.
    Wymuszona masowa likwidacja pozycji to nigdy nie jest nic dobrego.

    george

  • 87. Data: 2010-05-27 15:40:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> [...]
    > ZUS mam 99,99% pewności, że zbankrutuje i będzie dawał jedynie zapomogę. W
    > przypadku OFE uważam, że prawdopobieństwo bankructwa to <90% i z tego
    > prostego rachunku wolę jednak być okradanym przez OFE.
    >
    > Widzę takie główne czynniki ryzyka OFE:
    > - ceny akcji są około 2-3 razy wyższe niż ich wartość a i tak są kupowane
    > na ślepo
    > - politycy zechcą uwłaszczyć kasę,
    >
    > i teraz dochodzi:
    > - ryzyko masowego odejścia (jak bank run) lub grubego skoku na kasę, co
    > zakłóci mechanizm i może doprowadzić do utraty kasy,

    zgadzam sie z Tobą w 100%, oba sposoby to zwykła kradzież w imię
    wyimaginowanych świadczeń płatnych w biletach NBP których siła nabywcza
    bedzie spadać szybciej niż nominalny przyrost "zysków" w OFE i "indeksacji"
    w ZUS. Różnica jest tak niewielka że pomijalna :).
    ZUS jest jeden duży, OFE jest kilkanaście małych. Parę może upaść bez
    interwencji.
    Jak ZUS bedzie padał to w warunkach totalnej masakry.
    Zresztą szacowanie prawdopodobieństa to chyba nic nie da :).

    george

  • 88. Data: 2010-05-27 15:58:03
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    marfi pisze:
> [...]
    > nie przyszedł do głowy - zresztą podaj chociaż jeden logiczny motyw
    > takiego zamachu wraz z logicznymi jego konsekwencjami.

    nie poda Ci zadnego.

    putin nie jest glupi, a wrecz przeciwnie - cholernie inteligentny i
    jeszcze bardziej przebiegly. nie podejmowal by akcji, ktora mogla by
    odslonic agentow pracujacych dla niego w polsce, zwlaszcza wiedzac o tym
    ze przejmoja pelnie wladzy, ze prezydentura lecha dobiega konca i nie ma
    co sie przejmowac bo i tak nastepnych wyborow nie wygra.

    poprostu ryzyko przekraczalo potencjalne korzysci.

    nikt na tej katastrofie/zamachu nie skorzystal wieceje niz sam lech
    kaczynski... ma miejsce na wawelu.

    w brew pozorom jaroslaw ma najbardziej przerzniete - jezeli przegra
    wybory, a narazie wszystko na to wskazuje, to pradopodobnie bedzie
    musial oddac wladze w pis, jezeli jakims cudem wygra, to bedzie musial
    (przynajmniej tak by wypadalo) pozegnac sie z fotelem prezesa, jezeli by
    nie podjal sie startu w wyborach moglo by to byc odebrane za slabosc, i
    zostal by wykopany z pis...

    generalnie, wszyscy traca i ruskie, i pis i sld i po, wszyscy.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 89. Data: 2010-05-27 16:23:59
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 26-05-2010 o 19:38:27 skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > chyba jakichs zajebiście szczególnych

    haha nie aż tak.
    Wystarczy umrzeć przed przejsciem na emeryture. Nam , facetom, się to
    przytrafia nieco czesciej niż paniom.
    Pozostawiamy więc kasę im albo dzieciom albo komuś. Jak spadek.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 90. Data: 2010-05-27 18:44:24
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

> [...]
    > zdaniem bez wpływu na indeksy.
    > Wymuszona masowa likwidacja pozycji to nigdy nie jest nic dobrego.

    Pewnie jest wiele innych możliwości. Pierwszy jaki mi przychodzi do głowy to
    gotówka pod zastaw. Jeżeli są takie zamiary i taka wola polityczna to
    operacja zostanie przeprowadzona tak by przejść przez to miękko. Nikt głowy
    nie położy jak w wyniku takiej zmiany zrobi się bałagan.