  • 41. Data: 2010-05-26 19:50:41
    Temat: Re: OFE się kończą
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:htjtfc$arc$1@inews.gazeta.pl...

    > Skąd te dane? Podaj źródło. Kolejny, który gada ze sobą. Wymyśliłeś sobie
    > świat i teraz dyskutujesz w oparciu o wirtualną rzeczywistość.

    "o my good".
    Chyba Mosz zapodał dziś w TokFM te liczbe z rana. Podziel to przez 2.
    Nie chce mi sie szukać tych potwierdzeń w onecie czy innych mediach.
    Nie moge podać linka bo pan redaktor nie podał go również.
    Anyway. Ja na dziś ja bym dał to ZUS. Ty mógłbyś zostać w OFE, jak wolisz.

    "Wirtualna rzeczywistość" ? - prosze....
    george

  • 42. Data: 2010-05-26 19:57:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > Anyway. Ja na dziś ja bym dał to ZUS. Ty mógłbyś zostać w OFE, jak wolisz.
    >
    > "Wirtualna rzeczywistość" ? - prosze....

    http://www.rp.pl/artykul/7,484722_OPZZ_za_wychodzeni
    em_z_OFE.html
    a tu nawet 83%

    i co teraz powiesz "wirtualny " ?
    george

  • 43. Data: 2010-05-26 20:04:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
    > Kto sponsoruje Platformę odpowiesz mi Skippy?.Putin ?.

    Zdajesz sobię sprawę iż Bronio Komorowski i cała PO powiązana jest z
    WSI, których to fukcjonariusze szkoleni byli w GRU......

    Cała PO to WSI i GRU, tak jest.

  • 44. Data: 2010-05-26 20:04:26
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...
    > I tak praktycznie wszyscy to robią dla pieniędzy.
    > Bezposrednio i mocno pośrednio.

    No to trzeba by było zapytać kto Platformie zapłacił Platformie za
    brak międzynarodowekj komisji w sprawie smoleńskiej katastrofy....

    Kto sponsoruje Platformę odpowiesz mi Skippy?.Putin ?.

    Tak, Putin sponsoruje PO a Tusk to ruski agent który zabił prezydenta i ma
    krew na rękach
    Wierzę wam na słowo.
    Teraz dobrze?

  • 45. Data: 2010-05-26 20:05:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > A jak Ziemkiewicz i śp. |Rybińskim mieli tam (TokFM) swój popołudniowy
    > czas
    > antenowy (chyba ze 3h jak nie lepiej) to wtedy słuchałeś szczekaczki
    > Adasia,
    > czy tez może Ziemkiewicza i Rybińskiego uważałeś za zdrajców zaprzedanych
    > Mnichnikowi?

    Czyli tylko tak bredzisz. Aby radykalnie to wtedy jest git.

  • 46. Data: 2010-05-26 20:12:35
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > 393 117 bezmózgich Yeti, czy jak ?.

    Warto również przypomnieć:

    Lista kandydatów, którzy otrzymali mandaty.
    http://pe2009.pkw.gov.pl/PUE/PL/WYN/M/4.htm

    "[...] HÜBNER Danuta Maria 311018 [...]".

    311018 tys głosujących za czołową euronaganiaczką (córką
    komunistycznego oprawcy), stręczycielką Euro (którego na ziemiach
    Polski jakimś cudem na szczęście nie udało się wprowadzić ....)

    Cud nad Wisłą #2
    http://dwagrosze.blogspot.com/2010/05/cud-nad-wisa-2
    .html

    "[...] Polska "zielona wyspa" rozwoju w pogrążonej w czerwieni recesji
    Europie była istotnie powodem do chwały. Tyle że u źródeł tej chwały
    stało to czego premier Tusk starał się przez cały czas pozbyć a co się
    mu tylko przypadkiem jeszcze nie udało - suwerenność polityki
    monetarnej. Bez niej zarządzane przez biurokratów z Frankfurtu euro
    zamroziłoby kraj, tak jak mrozi inne, w długotrwałej recesji. Gdyby
    Tuskowi euro udało się wcześniej zniewoleni euro bailoutem Polacy
    musieliby teraz płacić z własnej kieszeni na ratowanie banków
    niemieckich i francuskich. To że jeszcze nie muszą a inne
    społeczeństwa płacą już przez nos Polacy zawdzięczają tylko temu że
    kraj nie wdepnął na czas w bagno w które sterował go Tusk i nie
    porzucił jeszcze własnej waluty. [...]".

    Matko Boska chroń mój kraj przed demokratycznymi wyborami moich
    rodaków.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 47. Data: 2010-05-26 20:16:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    >
    > Kto sponsoruje Platformę odpowiesz mi Skippy?.Putin ?.
    >

    > Tak, Putin sponsoruje PO a Tusk to ruski agent który zabił prezydenta i ma

    To nie koniec. Teraz zalewa Polskę dla zatarcia śladów. Teraz jest komplet.

    PS
    Czym więcej napisze się takich głupot tym przewaga PO będzie większa. Na
    razie manipulowane i kłamliwe sondaże pokazują, że Komorowski ma duże szanse
    wygrać w I turze, a PO w parlamencie miałaby zwykłą większość. Wymyślaczom
    tych historii zdaje się, że szkodzą PO ale szkodzą PiS.

  • 48. Data: 2010-05-26 20:20:22
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Czyli tylko tak bredzisz. Aby radykalnie to wtedy jest git.

    Boisz się odpowiedzi na to pytanie. Unikasz go jak ognia.
    Nie umiesz mi odpowiedzieć dlaczego PO zagłosowała wbrew interesowi
    narodowemu.

    Dla mnie to jest proste, a ty sie tego boisz.
    Ja już w 1993 wiedziałem czego można się spodziewać od kolesi z
    "Nocnej zmiany".

    Brak komisji to tylko KONTYNUACJA polityki WSI - okrągłego stołu i
    taka jest prawda.
    To PRAPRZYCZYNA wszytskiego co obserwujemy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 49. Data: 2010-05-26 20:28:55
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > wygrać w I turze, a PO w parlamencie miałaby zwykłą większość. Wymyślaczom
    > tych historii zdaje się, że szkodzą PO ale szkodzą PiS.

    Nie wchodząc w polemikę totusie (z małej litery). Mógłbyś mi
    odpowiedzieć dlaczego nie ma komisji w sprawie katastrofy, i dlaczego
    ty to stanowisko popierasz.

    Odpowiedź na to pytanie pozwoli mi zrozumieć nieszczęsne wybory moich
    rodaków począwszy od 1992 roku.

    Powiedz totusie (z małej litery). Dlaczego w przeciwieństwie do mnie
    popierasz brak komisji międzynarodowej.
    Odpowiedz proszę, chcę cię zrozumieć - chcę zrozumieć przeciętnego
    Kowalskiego.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 50. Data: 2010-05-26 20:30:51
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Powiedz totusie (z małej litery). Dlaczego w przeciwieństwie do mnie
    > popierasz brak komisji międzynarodowej.
    > Odpowiedz proszę, chcę cię zrozumieć - chcę zrozumieć przeciętnego
    > Kowalskiego.

    Skippy boi się na to pytanie odpowiedzieć.... Może ty będziesz
    odważniejszy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/