  • 21. Data: 2010-06-08 22:45:31
    Temat: Re: OFFTOPIC - Faktury z TP SA
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 00:10:07 +0200, XYZ napisał(a):
    > Tak było w pierwszej turze maili, które dostałem 25 lutego (mam kilka nr
    > klienta). Na wszystkich kliknąłem, że nie chcę EOF. 17 maja dostałem
    > ponownie podobne emaile, ale już tylko na niektóre z kont. Pierwsze
    > zdanie listu brzmiało "W trosce o ekologię, miło mi poinformować

    Hmm, a z jakiego adresu przychodziły te maile?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 22. Data: 2010-06-08 23:52:53
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 09.06.2010 00:45, Jacek Osiecki wrote:

    > Hmm, a z jakiego adresu przychodziły te maile?
    W lutym i maju z tego samego: zgoda AT rachunkitp.pl i reply-to na
    kontakt AT rachunkitp.pl. Linki kierowały na stornę rachunkitp.pl, na
    pewno nie były to fałszywe maile.

  • 23. Data: 2010-06-09 05:55:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 01:52:53 +0200, XYZ napisał(a):
    > W lutym i maju z tego samego: zgoda AT rachunkitp.pl i reply-to na
    > kontakt AT rachunkitp.pl. Linki kierowały na stornę rachunkitp.pl, na
    > pewno nie były to fałszywe maile.

    Hmm, no to do mnie na szczęście nie przyszło :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2010-06-09 06:46:24
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 00:10:07 +0200, XYZ napisał(a):

    > Tak było w pierwszej turze maili, które dostałem 25 lutego (mam kilka nr
    > klienta).

    No to do mnie przyszedł tylko ten pierwszy, na razie taktycznie nie klikam,
    zobaczymy co zrobią ;).
    --
    Kojer

  • 25. Data: 2010-06-09 13:13:09
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > I se nią możesz d.. podtrzeć w razie czego. Szczególnie jak jesteś firmą.

    A to niby dlaczego? Jesli jest podpisana podpisem kwalifikowanym, to ma taka
    sama moc jak normalna faktura.
    Nie jestem klientem TP, ale cytat z ich strony:

    Faktura elektroniczna posiada zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z
    14 lipca 2005 r. taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej.
    Dodatkowo e-faktura w Telekomunikacji Polskiej otrzymała od Ministra
    Finansów pozytywną opinię odnośnie spełnienia wszystkich wymogów przepisów
    podatkowych (pismo nr IP-PP2-443-619/08-04/BM z 14 sierpnia 2008 r,).
    Oznacza to, że możesz - bez żadnych obaw - dokonywać odliczeń podatkowych z
    tytułu ulgi internetowej. E-fakturę należy przechowywać w wersji
    elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji
    finansowych.

  • 26. Data: 2010-06-09 13:24:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Opalski wrote:

    > A to niby dlaczego? Jesli jest podpisana podpisem kwalifikowanym....

    A jest?

  • 27. Data: 2010-06-09 13:32:53
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 09 cze 2010 o 15:24 GMT, witek napisał(a):

    > A jest?

    Jezeli jest ot efaktura, to jest podpisana i zgodna z polskim prawem, ale
    takiej faktury nie mozna drukowac, tzn mozna, ale efaktura w formie
    papierowej jest bezwartosciowa..., efaktura musi byc w formie
    elektroniczej...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 28. Data: 2010-06-09 14:47:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Brzezi wrote:

    > Jezeli jest ot efaktura, to jest podpisana i zgodna z polskim prawem

    no właśnie od samego początku rozmowa jest o tym, że nie jest podpisana.

    Ot, zwykły pdf.

  • 29. Data: 2010-06-09 15:04:16
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > no właśnie od samego początku rozmowa jest o tym, że nie jest podpisana.
    >
    > Ot, zwykły pdf.

    Tylko skąd to twierdzenie, skoro jest napisane wprost, że te eFaktury sa
    podpisane podpisem elektronicznym i MF je doatkowo zaudytowało że są
    koszerne. Narzekasz bo wiesz, czy tylko tak a priori krytykujesz bo tak
    bardziej trendy?

  • 30. Data: 2010-06-09 18:57:53
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 09 cze 2010 o 16:47 GMT, witek napisał(a):

    > no właśnie od samego początku rozmowa jest o tym, że nie jest podpisana.
    >
    > Ot, zwykły pdf.

    Ale nalezy rozroznic, efakture od EOFu, pierwsza jest podpisana XAdESem, i
    taka dostej juz meilowo od dluzszego czasu, od niedawna zaczeli wprowadzac
    EOFy...

    Pozdrawiam
    Brzezi