  • 1. Data: 2009-11-09 23:02:01
    Temat: OSTRZEGAM bank ING albo OKRADA klientów albo POZWALA ich okradać albo conajmniej MA ICH W DUPIE
    Od: z...@o...pl

  • 2. Data: 2009-11-09 23:03:35
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    > i wszyscy mnie olewają.
    > Do rana nikt nic mi nie powie.
    >
    > To jest żenada a nie bank.
    > Jutro zlikwiduje konto.

    Nocne przetwarzanie danych zapewne.

  • 3. Data: 2009-11-09 23:04:03
    Od: z...@o...pl

    > To jest żenada a nie bank. Jutro zlikwiduje konto.

    zdenerwowałem się! czy _płacąc_ za konto,
    mogę oczekiwać, że ktoś sie sprawą zajmie?

  • 4. Data: 2009-11-09 23:05:59
    Od: z...@o...pl

    > Nocne przetwarzanie danych zapewne.

    a co oni do cholery maja do przetwarzania, skoro
    żadne transakcje nie zostały zlecone? Wpłaciłem
    kase i ona ma tam leżeć. Żadnych przelewów, żadnych
    transakcji kartowych nie dokonywałem. Co jest grane?

  • 5. Data: 2009-11-09 23:09:20
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    z...@o...pl pisze:

    > a co oni do cholery maja do przetwarzania, skoro
    > żadne transakcje nie zostały zlecone?

    Caly system przetwarza, nie tylko twoje konto.
    Wiekszosc bankow w nocy dziala w ograniczonej funkcjonalnosci, czesto
    nie przedstawiajac rzeczywistych danych o srodkach.

    >Wpłaciłem
    > kase i ona ma tam leżeć. Żadnych przelewów, żadnych
    > transakcji kartowych nie dokonywałem. Co jest grane?

    Zapewne widzisz dane z poprzedniego dnia, podlozone w miejsce aktualnych.

  • 6. Data: 2009-11-09 23:10:42
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    z...@o...pl pisze:

    > zdenerwowałem się! czy _płacąc_ za konto,
    > mogę oczekiwać, że ktoś sie sprawą zajmie?

    Nie :))))

    Natomiast uwazam, ze obowiazkiem bankow powinno byc informowanie
    klientow, w jakich godzinach ich systemy NAPRAWDE dzialaja online.

  • 7. Data: 2009-11-09 23:11:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > zdenerwowałem się! czy _płacąc_ za konto,
    > mogę oczekiwać, że ktoś sie sprawą zajmie?

    miałem kiedyś to samo w BPH, założyłem lokatę (na sporą kwotę), była
    widoczna w systemie, zalogowałem się w nocy i NIE BYŁO jej - przeżyłem
    szok, ale rano znowu była

    zdarzyło tak się kilka razy, nie chciałem kusić losu i zlikwidowałem
    lokatę a później konto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-11-10 00:14:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@o...pl wrote:
    > Co jest grane?

    A co ma być?
    Jeden pacjent więcej do psychiatry się na daje.
    Po za tym, żadnych innych zmian nie widzę.

  • 9. Data: 2009-11-10 00:16:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@o...pl wrote:

    > zdenerwowałem się! czy _płacąc_ za konto,
    > mogę oczekiwać, że ktoś sie sprawą zajmie?

    tak, parę procesorów jak na twoje cyferki przyjdzie kolejka.
    Idz sie wyspac i nie patrz na te cyferki przez 24 godziny bo juz
    zaczynasz swira dostawac, a one od patrzenia i tak sie nie rozmnożą.

  • 10. Data: 2009-11-10 07:39:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    i co tam w tym temacie? kasa wróciła o poranku ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS