  • 11. Data: 2009-11-10 08:19:41
    Temat: Re: OSTRZEGAM bank ING albo OKRADA klientów albo POZWALA ich okradać albo conajmniej MA ICH W DUPIE
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:424e.0000034d.4af89f69@newsgate.onet.pl...
    >> To jest żenada a nie bank.
    > Jutro zlikwiduje konto.

    Trochę cierpliwości:-)
    Wszędzie komputer może szlag trafić. Nigdy Ci nie odmówił posłuszeństwa?
    Przetwarzanie rezerwowe w ING trwa i będzie trwać do około jedenastej.
    Tak mi powiedział konsultant.
    Salda na razie są nieprawidłowe, zlecenia się nie wykonują.

  • 12. Data: 2009-11-10 09:00:11
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > miałem kiedyś to samo w BPH, założyłem lokatę (na sporą kwotę), była
    > widoczna w systemie, zalogowałem się w nocy i NIE BYŁO jej - przeżyłem
    > szok, ale rano znowu była

    Ja kiedyś nocą w KB24 zobaczyłem w miejsce VC kredytowej dane jej
    poprzedniczki VC charge :-)

    Przemek

  • 13. Data: 2009-11-10 10:09:18
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    <z...@o...pl> wrote in message

    > zdenerwowałem się! czy _płacąc_ za konto,
    > mogę oczekiwać, że ktoś sie sprawą zajmie?

    Jak juz napisano: NIE!
    Co wiecej, kasa ktora deponujesz w banku wcale nie jest juz twoja -
    wiedziales o tym?
    Bank jedynie obiecuje ci ja oddac. Jesli by byla twoja, to musiala by
    nastapic rewolta zwiazana z zanikim pieniadza fraktalnego.
    Oddajac kase do banku nz\rzekasz sie jej na korzysc banku, bank dokonuje
    twoja (w tym momencie juz nie twoja) kasa co chce. Oczywiscie pewne sprawy
    uproscilem ale generalnie tak to dziala.

  • 14. Data: 2009-11-10 10:19:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości grup

    > pieniadza fraktalnego.

    Świetne są te wytryski nowomowy! Wprawdzie na razie paranormalniakom to
    lepiej wychodzi, ale przed ekonomologami też jest pole do popisu. :D

  • 15. Data: 2009-11-10 23:33:34
    Od: z...@o...pl

    > i co tam w tym temacie? kasa wróciła o poranku ;-)

    NIESTETY NIE!
    bank ING ukradł mi 1396zł, dokonał bezprawnego
    obciążenia rachunku, sprawa trafi do sądu

  • 16. Data: 2009-11-11 00:12:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@o...pl wrote:

    > NIESTETY NIE!
    > bank ING ukradł mi 1396zł, dokonał bezprawnego
    > obciążenia rachunku, sprawa trafi do sądu

    ciekawe czy zaordynują ci przymusowe leczenie

  • 17. Data: 2009-11-11 00:21:45
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    witek pisze:

    > ciekawe czy zaordynują ci przymusowe leczenie

    Komornik lub US ?