    From: "TrzyLinie" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: OT
    Date: Mon, 11 Jun 2012 15:40:11 +0000 (UTC)

    > Może po prostu trzeba zacząć używać KF ...

    O tym wszyscy oskarżacze zapominają. Ale najbardziej zapominają o tym, że
    jeśli komukolwiek czegoś odmawiają, to inni mogą im odmówić tego samego.

    Zatem co ogół obchodzi to, że oskarżaczy nie obchodzi to, co pisze
    osobnik X? Więc do kogo te żale? Co grupowiczów obchodzi to, co ja mam
    do powiedzenia? Nic? Można mnie wyfiltrować, podobnie jak osobnika X.
    Więc jak już któryś musi zarzucić komuś trolowanie to warto zmienić temat
    posta, żeby inni nie musieli czytać tych gorzkich żali bez jakiejkolwiek
    wartości.