  • 21. Data: 2002-07-10 10:20:45
    Temat: Re: [OT] Fundusz emerytalny
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:agh0aj$h8p$1@news.onet.pl...

    > Moglas wogole nie zapisac sie do OFE???? Bo kazdy inny wybor jest rownie
    > kiepski jak ten moj z CU ;-)

    No az takiego luksusu nie posiadałam ( prosze nie zaglądać mi do metryki
    :-))). Bo gdybym miała aż taka wolność to sama odkładałbym nie tylko w III
    filarze, ale i w II. :-)) Ja najlepiej wiem czego moim pieniążkom potrzeba
    :-)))

  • 22. Data: 2002-07-10 10:23:01
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:agh0i2$hsj$1@news.onet.pl...

    > O i tutaj to ja sie nie zgodze :)
    > Wystarczy, ze Skarb Panstwa zrobi to co zrobil Rzad Argentyny - czyli
    > zaprzestanie obslugiwac dlug publiczny i "poprosi" (i tak nie maja wyboru
    > hehe) wierzycieli o zredukowanie dlugu o 30-50 a nawet 70% wierzytelnosci.
    > Zrobila tak Rosja, zrobila tak Turcja, kiedys Meksyk. Teraz Argentyna.

    juz tu kiedyś przytacząłm taki dowcip o rabinie, Rosenkrantzu i 2000 zł ...
    Wychodząc z takeigo założenia trzymajmy wszyscy kasę pod poduchą na której
    śpimy i zlikwidujmy tą grupę :-) Po co nam jakies banki - które moga
    zbankrutować :-)))

  • 23. Data: 2002-07-10 10:52:37
    Od: Krzysztof Bajorek <k...@f...polbox.pl>

    witam
    mam podobna sytuacje - Allianz
    za maj wplynelo 17,37 zeta a mialo wplynac okolo 240 zetow

    pozdr
    KB

  • 24. Data: 2002-07-10 12:06:24
    Temat: Odp: [OT] Fundusz emerytalny
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Kasia <K...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agh1m4$rg$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > filarze, ale i w II. :-)) Ja najlepiej wiem czego moim pieniążkom potrzeba

    Dokladnie :) Ale rzadzacy uwazaja, ze oni wiedza lepiej co nam do szczescia
    potrzebne i na sile nas uszczesliwiaja :((

    Malin

    --

    =========
    "Szczegolnie nie oszczedzam pieniedzy w bankach z kapitalem zagranicznym..."

  • 25. Data: 2002-07-10 12:14:42
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:agh7s7$549

    > Dokladnie :) Ale rzadzacy uwazaja, ze oni wiedza lepiej co nam do
    szczescia
    > potrzebne i na sile nas uszczesliwiaja :((

    Ale co mi tam - i tak zakładam że nie dożyję emerytury. Na szczęście w
    przypadku ofe (w odróżnieniu do ukochanego ZUSu) ewentualni spadkobiercy cos
    na tym skorzystają - to podstawowa zaleta tej reformy jak dla mnie ....

  • 26. Data: 2002-07-10 12:27:29
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Ale co mi tam - i tak zakładam że nie dożyję emerytury.
    Rzuć palenie :-))

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2002-07-10 12:44:21
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Rzuć palenie :-))

    Nie mam nałogów - może poza zakupami :-))

  • 28. Data: 2002-07-10 12:47:38
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Nie mam nałogów - może poza zakupami :-))

    Palenie już rzuciłem, teraz muszę przestać kupować :-))))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 29. Data: 2002-07-10 12:57:03
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Kasia <K...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agh8bq$99u$...@n...tpi.pl...

> [...]
    cos
    > na tym skorzystają - to podstawowa zaleta tej reformy jak dla mnie ....

    Jesli umrzesz przed przejsciem na emryture - to TAK odziedzicza. Jesli
    umrzesz dzien po odejsciu na emeryture, to pieniadze przepadna nieststy :( i
    to jest cale to badziewie. Bo gdyby czlowiek sam zbieral w banku na starosc,
    to nie wazne kiedy by umarl - rodzina i tak by odziedziczyla. No po
    zaplaceniu podatku spadkowego ;-)

    Malin

    --

    =========

  • 30. Data: 2002-07-10 13:00:30
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:aghar7$bpf$1@news.onet.pl...
    > Bo gdyby czlowiek sam zbieral w banku na starosc,
    > to nie wazne kiedy by umarl - rodzina i tak by odziedziczyla. No po
    > zaplaceniu podatku spadkowego ;-)

    Tylko ile osób jest na tyle rozsądnych by samemu odkładać na emeryturę?
    Choć są kraje gdzie nie ma takiego obowiązku ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik