  • 1. Data: 2009-11-03 01:29:18
    Temat: [OT] Programy do analizy technicznej
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    Witam!

    Będę pisał program w ramach pracy inżynierskiej, który będzie właśnie
    wykorzystywany do analizy technicznej. Zanim przystąpię do działania
    chciałbym sie zorientować jakie programy są dostępne na rynku w tej
    dziedzinie. Zapewne coniektórzy już myślą bym posprawdzał w google -
    oczywiście robię to ale chciałbym usłyszeć co Wy wykorzystujecie, bądź
    testowaliście. Wdzięczny byłbym za nazwy programów, tych komercyjnych
    jak i bezpłatnych ponieważ chciałbym usłyszeć co ludzie zajmujący się
    giełdą wykorzystują w dziedzinie AT.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-11-03 05:46:26
    Temat: Re: [OT] Programy do analizy technicznej
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    Cześć

    MetaStock
    Amibroker

    pozdr
    IWSP

  • 3. Data: 2009-11-03 07:42:50
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    >
    > MetaStock
    > Amibroker

    ISPAG - za darmo
    Intraterm - tani (abonament miesięczny) i dużo lepszy niż ISPAG
    Amibroker - full wypas, tani w zakupie, można mieć tanio dane live z GPW
    automatycznie odświeżajace się (Statica)
    MetaStock - full wypas, ale 5 razy droższy niż Amibroker i znacznie od niego
    gorszy.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-11-03 09:02:55
    Temat: Re: Programy do analizy technicznej
    Od: "Krzysztof S." <m...@g...pl>

    Oprócz wspomnianych jest jeszcze TradeStation

    Jak bedziesz sie zabierał za implementację to zobacz co jest już
    dostępne z projektów opensourcowych:
    http://ta-lib.org/hdr_lnk.html

    K.

  • 5. Data: 2009-11-03 09:58:28
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Może wielce Szanowny Dombrek wyjaśni co to jest full wypas i w czym gorszy
    od Ami?
    Bo bazując na trywialnych sloganach to możemy zalożyć , że każdy skończony
    idiota jest lepszy od naszego obecnego premiera.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-03 10:02:36
    Od: "Mieciu.AP Szuszczkiewicz" <m...@w...pl>

    Witam!
    Dlaczego nie skontaktujesz się z Jerzym Olszewskim tak gnojonym na tej
    grupie .
    Ma opracowany programik do AT.
    W przeciwieństwie do bandy pieniaczy mlócących slomę zrobil cos konkretnego.
    Pozdrawiam
    PS.
    Podchodząc do tego zalożenia określ cele programu, bo oprócz tematu i celu
    zadania jakie dostaleś nie podaleś nic konkretnego.

  • 7. Data: 2009-11-03 13:23:44
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Co do pisanej pracy to skupiam się w
    niej na odpowiednim prowadzenie projektu tak aby łatwo można było
    program rozbudowywać przez osoby trzecie. Dodatkowo zakładam możliwość
    uruchomienia go na systemach z rodziny Linux i Windows. Jak widać główny
    nacisk będzie na stronę techniczną ale na pewno AT nie mam zamiaru
    potraktować po macoszemu.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 8. Data: 2009-11-03 13:51:20
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    > uruchomienia go na systemach z rodziny Linux i Windows. Jak widać główny
    > nacisk będzie na stronę techniczną ale na pewno AT nie mam zamiaru

    Tylko uważaj kolego. Jurek też kiedyś zaczął rozwijać program do analizy i
    zobacz co się porobiło.

  • 9. Data: 2009-11-03 14:08:00
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Lukasz"

    > nacisk będzie na stronę techniczną ale na pewno AT nie mam zamiaru
    > potraktować po macoszemu.

    Co to znaczy, gdybyś mógł przyblizyć?

  • 10. Data: 2009-11-03 15:00:52
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    W dniu 03.11.2009 15:08, skippy pisze:

    > Użytkownik "Lukasz"
    >
    > Co to znaczy, gdybyś mógł przyblizyć?

    To znaczy mniej więcej tyle że na pierwszy rzut nie zamierzam zrobić
    programu, który oblicza wszystko co w AT wymyślono, lecz jego struktura
    pozwoli na późniejszą w miarę elastyczną rozbudowę go. Stwierdzenie
    "strona techniczna" odnosi się do dziedziny informatyki i prowadzenia
    projektu jeśli o to chodziło. Jak to wyjdzie to życie pokaże. W miarę
    możliwości dam znać co i jak mi wyszło.