  • 11. Data: 2009-11-03 17:23:22
    Temat: Re: [OT] Programy do analizy technicznej
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    kigam <p...@g...com> napisał(a):

    > Tylko uważaj kolego. Jurek też kiedyś zaczął rozwijać program do analizy i
    > zobacz co się porobiło.

    A co konkretnie masz mu do zarzucenia? Nie znam jego programu giełdowego,
    ale podejrzewam, że program ten ułatwia analizę. Tak jak na grupie. On
    wrzuca temat, a wy go analizujcie. Niejeden idiota przeczyta w GW czy innym
    badziewiu i nie wie o co chodzi. Pomaga ci analizować, kigam

    kc

  • 12. Data: 2009-11-03 17:51:25
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

    > Niejeden idiota przeczyta w GW czy innym
    > badziewiu i nie wie o co chodzi. Pomaga ci analizować, kigam

    Nastepny jesteś, który uważa że głupiemu narodowi trzeba robic prasówki z
    cytatami ustawionym pod tezę i z kretyńskimi wnioskami?
    Uważasz, ze debilowaty naród sie nie połapie w gazetach, ale tego typu
    prasówki weźmie za dobra monetę?

    No to ja Ci pomogę też.
    Podobno omijasz wrogie publikacje (BTW to błąd w sztuce, raczej wzoruj się
    na tych, którzy krytykują Wyborną, ale ją czytają i więcej cytują fragmenty
    pasujące do koncepcji aktualnej prasówki).

    prasówka =============================================

    Janusz Palikot zakupił na aukcji charytatywnej pióro, którym Prezydent RP
    nie zdołał podpisać Traktatu Lizbońskiego.
    "Kupiłem je jako dowód nieudolności Lecha Kaczyńskiego" - powiedział
    szczęśliwy nabywca.
    Poseł jest gotów kupić także mieszkanie Ziobry, aby tam urządzić muzeum IV
    RP.
    Pióro byłoby jednym z pierwszych eksponatów tego przybytku kultury.
    Palikot chciałby tam umieścić, w miarę możliwości zakupu, słynną wannę
    Wassermanna.

    koniec prasówki =============================================

  • 13. Data: 2009-11-03 18:21:11
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):
> [...]
    > Pióro byłoby jednym z pierwszych eksponatów tego przybytku kultury.
    > Palikot chciałby tam umieścić, w miarę możliwości zakupu, słynną wannę

    Niepostrzeżenie od AT przeszliśmy do polityki. Patrz, cytujesz Janusza P.,
    który w tytule swojego blogu sugeruje, że jest równy Bogu, a Janusz nie zna
    twojej teorii o RP 3.5. On uruchamia muzeum 4-tej RP. Odnośnie pióra - tak,
    zrobił świetny interes, bo to pióro nie świadczy o "nieudolności tej
    prezydentury", to palec boży.

    kc

  • 14. Data: 2009-11-03 18:38:32
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

    > Niepostrzeżenie od AT przeszliśmy do polityki.

    Ty przeszedłeś, nie udawaj greka.

  • 15. Data: 2009-11-03 18:47:09
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Ty przeszedłeś, nie udawaj greka.

    Nieprawda, czytaj wyżej

    kc

  • 16. Data: 2009-11-03 18:59:25
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    innym
    > badziewiu i nie wie o co chodzi. Pomaga ci analizować, kigam

    Niestety chodzi właśnie o to, że w niczym mi nie pomaga.

  • 17. Data: 2009-11-03 19:37:39
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    > To znaczy mniej więcej tyle że na pierwszy rzut nie zamierzam zrobić
    > programu, który oblicza wszystko co w AT wymyślono, lecz jego struktura
    > pozwoli na późniejszą w miarę elastyczną rozbudowę go. Stwierdzenie
    > "strona techniczna" odnosi się do dziedziny informatyki i prowadzenia
    > projektu jeśli o to chodziło. Jak to wyjdzie to życie pokaże. W miarę
    > możliwości dam znać co i jak mi wyszło.
    >
    > Pozdrawiam

    pamiętaj o backtestach, porozmawiaj z jakimś użytkownikiem programów AT aby
    nie stworzyć badziewia do niczego nie podobnego.

    zrobisz dobrze to się może kupi...

    IWSP

  • 18. Data: 2009-11-03 21:01:00
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Lukasz <k...@a...pl[usun]> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Będę pisał program w ramach pracy inżynierskiej, który będzie
    właśnie
    > wykorzystywany do analizy technicznej. Zanim przystąpię do działania
    > chciałbym sie zorientować jakie programy są dostępne na rynku w tej
    > dziedzinie. Zapewne coniektórzy już myślą bym posprawdzał w google -
    > oczywiście robię to ale chciałbym usłyszeć co Wy wykorzystujecie,
    bądź
    > testowaliście. Wdzięczny byłbym za nazwy programów, tych komercyjnych
    > jak i bezpłatnych ponieważ chciałbym usłyszeć co ludzie zajmujący
> [...]

    Programów do AT jest setki, o ile nie tysiące. Z tego co piszesz rozumiem,
    że masz anbicje stworzyć tysiąc pierwszy. Chyba każdy inwestujący obecnie na
    giełdzie używa jakiegoś (ach, gdzie te czasy, gdy iwestorzy kupowali Tonsil,
    Mostostalexport, Swarzędz studiując swoje notesiki :) ).

    Jak powiedziałem, każdy uzywa jakiegoś programu i high-tech komputera, a
    skutek jaki? Taki sam jak w przypadku notesików. Wszystkie te programy są
    g... warte, skopiuj jeden i będziesz inżynierem, zbuduj własny i będziesz
    miliarderem

    kc

  • 19. Data: 2009-11-03 22:07:40
    Od: "ML" <n...@i...pl>