  • Data: 2006-11-18 22:33:15
    Temat: [OT]Re: Polecanie zapłaty ciekawostka cd
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W&B wrote:

    > cd... tez ciekawy: otóż pogodziłem się z tym, zaległości zapłacone i
    > postanowiłem rozwiązać umowę z Tpsa i numer przepisać na syna poszliśmy do
    > BOK-u załatwić formalności i konsternacja nie mogę rozwiązać umowy bo mam
    > 1600zł zadłużenia!

    A po co wogóle chodzić do BOKu i pytać sie czy łaskawie zgodzą sie rozwiązać
    umowę. Piszesz pismo o treści "wypowiadam umowę taką a taką zawartą dnia
    takiego i takiego. podpis", wysyłasz na adres do korespondencji za
    potwierdzeniem odbioru i koniec. I choćbyś miał nie wiadomo ile zaległości,
    umowa przestaje obowiązywać z końcem okresu wypowiedzenia.

    p. m.