  • Data: 2012-02-23 23:46:17
    Temat: [OT]Re: qrestwo w BGŻ i III sesja Ellixir
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    begieżet to w ogole ciekawy bank, powiedzmy ban-czek

    wyplacalem kiedys bilety nbp z ichniego bankomatu, zamiast trzymac kase w
    zebach, to plul forsa na chodnik
    troche wialo, wiec gonilem - ku uciesze gawiedzi - za moimi stowkami, a
    bankomat stal i szczerzyl podajnik
    zadzwonilem na numer z naklejki czy plakatu, dodzwonilem sie na dezinfolinie
    i musialem przekonac humanoida, zeby powiadomil kogokolwiek o niepelnej
    sprawnosci maszyny
    poniewaz nie jestem klientem tego szlachetnego ban-czku, miedzymordzie
    pomiedzy mna, a tymze, zgloszenia przyjac nie chcialo, potem zazyczylo sobie
    nazwisko (podalem), adres zamieszkania (wysmialem) i byc moze zgloszenie
    zostalo dokonane, bo jakis czas pozniej podajnik trzymal pysk na klodke i
    grzecznie czekal az zabiore co moje

    innym razem zdarzyl mi sie podobny wypadek z kolejnym biletomatem,
    przypadkowo rowniez begieżet (a maszyna to chyba diebold z czasow franza
    josefa), na szczescie nie wialo, ale nie omieszkalem zadzwonic z donosem
    nie pamietam dlaczego, ale zadzwonilem do pobliskiej placowki (to byl blad,
    trzeba bylo dzwonic na dezinfolinie, moze trafilbym na tego samego facia), a
    tam "haloo"
    troche mnie to zdekoncentrowalo, bo wprawdzie ani ja klient, ani udzialowiec
    tego szlachetnego ban-czku, ale jakos tak nie spodziewalem sie dostac po
    lbie na wstepie przeciaglym allo allo, w moich bankach przyzwyczaili mnie do
    nazwy instytucji oraz nazwiska, ze o dzien dobry czy innych slodyczach nie
    wspomne
    nie wiem co za samiczka odebrala, ale nie bardzo chciala pomoc (znaczy
    zapisac i przekazac), a kiedy z przywyczajenia zapytalem na koniec "z kim
    rozmawialem" znowu dostalem w facjate "a po co to panu?