  • 11. Data: 2002-07-10 07:16:10
    Temat: Re: [OT] Reforma gornictwa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie "fachowe" wywody nawet sygnowane przez profesorow ktorzy nie byli
    nigdy
    > na "dole". Ze stolka sie fajnie mowi (przyklad - sejm).

    Te czekaj. A co mnie obchodzi jak tam jest na dole?
    Gadasz jak gornik.
    Czy teraz panuje jakies poswiecenie dla ojczyzny?
    Co to jest? Nie potrzeba a chca pracowac i sie jak za komuny powoluja na
    ciezkie warunki zycia.
    Co do prywatnej kopalni - otworzl ja senatror czy posel SLD - i pamietaj
    nie ma przyrostu zatrudneinia, nie ma 13 tki, barburki (takze dla
    pracownikow z gory) itd.
    Nikt nie nmowi, ze kopalnie to interes zly - tylko ze kazdy interes jak masz
    przerosty diabelne zatrudnienia jest do bani.

    Co do tych zyskow, to bylbym sceptyczny - m.in z nagminnego wlaczania przez
    kopalnie wegla ktory jest na haldach - wydobyrty ale jeszcze nie sprzedany.

    Poza tym - skad te dlugi - o ktorych pisalo wartykule??

    Jednym slowme - wladowali kasy w gornictwo i nie widac nawet dna tej dziury.
    Agornicy dalej beda krzyczec ze komune obalali, ze im sie nalezy, bo ciezka
    praca.

    Nikt im nie kaze tam na dole pracowac.

  • 12. Data: 2002-07-10 08:15:38
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Nikt im nie kaze tam na dole pracowac.

    Gdzie się podziała Twoja lewicowa wrażliwość ? :-))

    "Nikt im nie każe w Radomiu mieszkać."

    BAH

  • 13. Data: 2002-07-10 08:22:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdzie się podziała Twoja lewicowa wrażliwość ? :-))
    >
    > "Nikt im nie każe w Radomiu mieszkać."

    No i prawda. Z Radomia i okolic ok. 37 tysiecy ludzi do Wawy dojezdza do
    Wawy.
    Ci co poszli na studia - juz tam nie wracaja.
    Miasto wegetuje i umiera....

    Moja lewicowa wrazliwosc powiedzialaby, ze zamiast dawac kase na zasiliki
    itp - wziac tych ludzi niech dobuduja druga nitke pomiedzy Grojcem a
    Radomiem, oraz szybka kolej do Wawy.

    Wystarczy, zeby tylko infrastrukture poprawic i juz.