    From: "Beer" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT] odliczenia od podatku (PIT)
    Date: Fri, 29 Mar 2002 12:08:25 +0100

    Witam
    Sorrki, że nie na temat, ale jakoś nie mogłem dobrać
    odpowiedniej grupy :-(

    Rozliczając PIT (37) można skorzystać ze zwiększonych kosztów
    uzyskania przychodu, w przypadku zamieszkania nie w miejscu
    pracy.

    Jak to rozumieć ?
    Nie chodzi tu o "zameldowanie" a o "zamieszkanie" !
    Jak udowodnić skarbówce że mieszkam bądź nie mieszkam tu, gdzie
    pracuję ? Skoro zameldowany jestem załóżmy 150 km od miejsca pracy
    to mógłbym skorzystać z tego zapisu. Ale z drugiej strony MIESZKAM
    w mieście, w którym pracuję, ale wynajmuję lokal. To są bądź co bądź
    koszty. Czy zapis powyzszy dotyczy samych dojazdów ? Czy właśnie
    zwiększonych kosztów ze względu na "nie zameldowanie" również ?

    Sorki że temat odbiega od tematów grupowych, ale pewnie ktoś
    będzie wiedział...