  • 1. Data: 2009-05-07 17:25:21
    Temat: [OT] polecam komunikator
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Mały i wygodny komunikator. Bardzo polecam ten komunikator
    http://code.google.com/p/torchat/
    Nie jest super szybki, ale anonimowość jest dość znaczna.

  • 2. Data: 2009-05-07 19:00:40
    Temat: Re: [OT] polecam komunikator
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl> napisał w
    wiadomości news:gtv5k6$e6b$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Mały i wygodny komunikator. Bardzo polecam ten komunikator
    > http://code.google.com/p/torchat/
    > Nie jest super szybki, ale anonimowość jest dość znaczna.

    Co Ci z anonimowości, jeżeli lecisz ze swojego IP?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-05-07 21:04:05
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl>
    napisał w
    > wiadomości news:gtv5k6$e6b$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    >

    > Co Ci z anonimowości, jeżeli lecisz ze swojego IP?

    ;)
    Przyznaj się nie zajrzałes do tego linka?

  • 4. Data: 2009-05-07 21:09:58
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl> napisał w
    wiadomości

    > ;)
    > Przyznaj się nie zajrzałes do tego linka?

    Przyznaję, że nie zajrzałem, bo o tym proxy i programach pochodnych wiem od
    dawna choćby z powodu zajmowania się sieciami.

  • 5. Data: 2009-05-08 06:17:06
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    wiem
    > od dawna choćby z powodu zajmowania się sieciami.

    Jeśli zajmujesz się sieciami wiesz jak działa onion net. Tu dodatkowo
    masz kilka innych wynalazkow.
    Ja polecam.

  • 6. Data: 2009-05-08 06:19:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl> napisał w
    wiadomości news:gu0ir1
    > Jeśli zajmujesz się sieciami wiesz jak działa onion net. Tu dodatkowo
    > masz kilka innych wynalazkow.
    > Ja polecam.

    Wiem jak działa od dawna. Ty już się ujawniłeś nadając ze swojego
    neostradowego IP.
    Ten komunikator nie ma zastosowania na tej grupie, chyba że do uzyskiwania
    info od insiderów w spółkach.
    ;-)