  • Data: 2009-06-25 10:05:19
    Temat: <OT> pomysl na MLM
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cos ostatnio jakos przycichly rozne Avony i I Love Herbalife. Już nawet na
    ogłoszenie o poszukiwanym pracowniku e-mail trudno trafić i nikt nie dzwoni
    do mnie z super nożami Zeptera za 3 tysiące.

    A ja mam pół-pomysł na całkiem nowy MLM. "Sprzedawanym towarem" będzie
    przerejestrowanie firmy do UK albo na Litwe lub Cypr albo jakieś
    zatrudnienie się tam tak, aby podlegać tamtejszym ubezpieczeniom społecznym
    i zdrowotnym. System prowizyjny sfinansuje się z oszczędności
    przedsiębiorców na zusie.

    Kilka tysięcy takich dożartych herbalajfowcow i w dwa latka całą
    mikroprzedsiębiorczość nam wyeksportują stąd z korzyścią w zasadzie dla
    wszystkich. :) Aż dziw, że nikt na to jeszcze nie wpadl.