  • Data: 2014-03-02 10:31:02
    Temat: Obca waluta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ coraz głośniej ogłaszają się wszelkie kantory online - chciałbym
    zobaczyć jak to działa.

    Załóżmy że potrzebuję korony czeskie.

    Jak ostatnio byłem w czechach, to wypłacałem z bankomatu po 6,1 (czyli w
    drugą stronę 0,164

    W kantorze w Poznaniu zaproponowano mi 0,157
    Wchodze na cinkciarz i dla wybranej kwoty mam kurs:
    - z portfela walutowego 0,1543
    - z konta 0,1588

    Abstrachując od tego, ze w kantorze zaproponowano mi niżej (moze tylko
    telefonicznie dali taką cenę zeby do nich przyjechac???), to jak to działa
    w przypadku obsługi online?

    Kupuje i co dalej dzieje się z koronami?
    Przecież konto mam w PLN?
    Jak te pieniadze potem wypłacic?