  • 11. Data: 2003-11-06 17:28:44
    Temat: Re: Obciążenie karty VISA
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bodin5$3v4$1@topaz.icpnet.pl...
    > bodhen$ktr$...@a...news.tpi.pl,

    > Faktycznie. Tylko szkoda, ze nie mozna downloadowac - przy malych
    > zamowieniach drogo wychodzi transport. I trzeba czekac. I ginie...
    > Ale mila niespodzianka, ze Polska nie jest na liscie wykluczen, podczas
    gdy
    > sa tam Rumunia, Bulgaria, Slowacja a nawet Czechy.
    >
    > Jaka karta placiles, jesli mozna zapytac?
    >
    > --
    > Robert

    Kupowałem tam kilkakrotnie - zawsze przysyłali (jak się zamówi przesyłkę US
    Priority to przysyłają zwykłą nie ubezpieczoną przesyłką pocztową w
    kopercie), teraz po raz pierwszy coś zginęło.
    Aby uniknąć zagubień w wypadku poważniejszego zamówienia trzeba zamówić
    przesyłkę np. przez UPS - jest dużo droższa ale na pewno dużo pewniejsza. No
    i wtedy nie uniknie się cła.

    Można płacić każdą kartą wypukłą lub wirtualną do obsługi przez internet. Ja
    płaciłem BZ WBK PROFIT VISA CLASSIC. Reklamowałem już w banku, że nie
    dostarczyli towaru. Powiedzieli mi na infolinii, że rozpatrywanie reklamacji
    trwa 3 - 4 miesiące, ale spróbuję odzyskać stracone 33 USD.

    Z.K.

  • 12. Data: 2003-11-06 17:39:00
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boe0md$gfp$...@n...news.tpi.pl,
    Zygmunt Kałuża <e...@d...pl>:

> [...]
    > banku, że nie dostarczyli towaru. Powiedzieli mi na infolinii, że
    > rozpatrywanie reklamacji trwa 3 - 4 miesiące, ale spróbuję odzyskać

    OK, powodzenia.

    Uwazaj przy reklamacji transakcji - transakcje zdejma z zadluzenia, ale na
    wszelki wypadek splacaj, bo gdyby reklamacja miala byc odrzucona (np. towar
    dojdzie albo sklep zrobi refundacje wczesniej), to moze sie wstecznie
    zwiekszyc zadluzenie. Mialem tak w Lukas KK VC, ktora rozlicza BZWBK. Udalo
    mi sie to odkrecic, ale dopiero nastepna reklamacja na podst. tego, ze
    wiazace w regulaminie sa drukowane wyciagi.

    --
    Robert