eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObciążenie karty VISARe: Obciążenie karty VISA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obciążenie karty VISA
    Date: Thu, 6 Nov 2003 18:28:44 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <boe0md$gfp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bo5ohd$okm$1@nemesis.news.tpi.pl> <bo5vv8$6hl$1@inews.gazeta.pl>
    <bo62db$o8j$1@atlantis.news.tpi.pl> <bo6o8n$fck$1@news.onet.pl>
    <bo7dfh$p7s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <a...@4...com>
    <bodhen$ktr$1@atlantis.news.tpi.pl> <bodin5$3v4$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.76.164.130
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1068140046 16889 213.76.164.130 (6 Nov 2003 17:34:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Nov 2003 17:34:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266407
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bodin5$3v4$1@topaz.icpnet.pl...
    > bodhen$ktr$...@a...news.tpi.pl,
    > Zygmunt Kałuża <e...@d...pl>:
    >
    > > Jasne, żadna tajemnica - http://www.softwareoutlet.com/
    > >
    > > Wydaje się, że całkiem ciekawe oprogramowanie można tam nabyć w
    > > wersji OEM tj. dużo taniej niż pełne wersje box.
    >
    > Faktycznie. Tylko szkoda, ze nie mozna downloadowac - przy malych
    > zamowieniach drogo wychodzi transport. I trzeba czekac. I ginie...
    > Ale mila niespodzianka, ze Polska nie jest na liscie wykluczen, podczas
    gdy
    > sa tam Rumunia, Bulgaria, Slowacja a nawet Czechy.
    >
    > Jaka karta placiles, jesli mozna zapytac?
    >
    > --
    > Robert

    Kupowałem tam kilkakrotnie - zawsze przysyłali (jak się zamówi przesyłkę US
    Priority to przysyłają zwykłą nie ubezpieczoną przesyłką pocztową w
    kopercie), teraz po raz pierwszy coś zginęło.
    Aby uniknąć zagubień w wypadku poważniejszego zamówienia trzeba zamówić
    przesyłkę np. przez UPS - jest dużo droższa ale na pewno dużo pewniejsza. No
    i wtedy nie uniknie się cła.

    Można płacić każdą kartą wypukłą lub wirtualną do obsługi przez internet. Ja
    płaciłem BZ WBK PROFIT VISA CLASSIC. Reklamowałem już w banku, że nie
    dostarczyli towaru. Powiedzieli mi na infolinii, że rozpatrywanie reklamacji
    trwa 3 - 4 miesiące, ale spróbuję odzyskać stracone 33 USD.

    Z.K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1