  • 11. Data: 2008-02-02 09:49:31
    Temat: Re: Obliczanie podatku Belki?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 2 Feb 2008 10:22:33 +0100, "Z" <a...@o...pl> wrote:

    >Taki urok rzadow - dziadek zarabia pieniadze (placi PIT), synek dostaje w
    >spadku (pod. od spadkow), podarowywuje wnuczkowi (pod. od darowizn), ktory
    >wrzuca na lokate (pod. Belki) po czym ja likwiduje i kupuje sobie samochod
    >(VAT+akcyza, a jak sprowadzi spoza UE to jeszcze clo)...ktos chce policzyc
    >efektywna stope opodatkowania? ;)

    niecałe 50%, jeśli przyjmiemy metodę używaną do obliczenia dnia
    wolności podatkowej

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Wolno%C5%9Bc
    i_Podatkowej

    Boli, nie? :-(
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2008-02-02 10:02:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2008 10:22:33 +0100,
    osoba podpisana: Z <a...@o...pl>
    napisała:

    > Taki urok rzadow - dziadek zarabia pieniadze (placi PIT), synek dostaje w
    > spadku (pod. od spadkow), podarowywuje wnuczkowi (pod. od darowizn), ktory
    W kwestii formalnej: podatku od spadków i darowizn w przypadku
    syn-ojciec chyba nie ma już.

    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]