  • 1. Data: 2008-01-31 23:20:41
    Temat: Citi i Multi - dobry duet
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    u mnie duet kont w tych bankach sprawdza się idealnie:

    konto główne mam w Multi + rach. maklerski i fundusze, natomiast konto
    drugie to Citi direct + karta debetowa i kredytowa oraz konto
    oszczędnościowe

    za konto w Multi płacę kilka zeta, ale zwraca się to idealnie przy darmowym
    maklerze oraz funduszach bez prowizji, jak potrzebuję coś pilnie załatwić
    to zawsze mogę iść do oddziału (przewaga nad mBankiem)

    w Citi za konto nie płacę, w ostatnim dniu miesiąca przelewam z multi kasę
    na spłatę kart kredytowych i tym samym wyrabiam miesięczny limit, debetówka
    jest gratis (b.rzadko wypłacam w bankomacie), konto oszczędnosciowe wyzej
    oprocentowane niz w Multi, a kredytowki bezplatne (niski prog zwolnienia z
    oplaty) i doskonale jak sie z nich korzysta przy platnosciach w PLN ;-)

    jak ktoś lubi nieco kombinowac z kontami to te dwa idealnie sie uzupelniaja

    dodam jeszcze, ze wszelkie przelewy "jednorazowe" realizuje z Multi, a
    platnosci "stale" kk z Citi

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2008-02-01 00:23:23
    Temat: Re: Citi i Multi - dobry duet
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 00:20:41 +0100, RobertS napisał(a):

    > witam
    >
    > u mnie duet kont w tych bankach sprawdza się idealnie:
    [ciach]

    No ja od około roku jadę na Citi+mBank i też powodów do narzekań raczej
    nie mam. Z Multi mnie ten wpłatomat skutecznie wyleczył a że miałem takie
    okres (być może znowu będę miał), że musiałem często kasę wpłacać to
    wpłatomatów m*banków chciałbym unikać jeżeli się da. Teraz czekam na
    konto Nordea Spektrum - jeżeli mi się spodoba to mBank pójdzie na dalszy
    plan, albo przerzucę się na trójkącik ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-02-01 08:38:08
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Teraz czekam
    > na
    > konto Nordea Spektrum - jeżeli mi się spodoba to mBank pójdzie na
    > dalszy
    > plan, albo przerzucę się na trójkącik ;)

    Nordea Spektrum powiadasz...muszę sprawdzić co ten bank ma interesujacego w
    swojej ofercie, może faktycznie warto, ale Multi + Citi u mnie się sprawdza

    pozdr.

  • 4. Data: 2008-02-01 09:00:11
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 09:38:08 +0100, RobertS napisał(a):

    > Nordea Spektrum powiadasz...muszę sprawdzić co ten bank ma
    > interesujacego w swojej ofercie, może faktycznie warto,

    Konto darmowe jeżeli wpływy miesięcznie 1500 zł (nie ważne przelew/
    wynagrodzenie/wpłata własna). Przelew 60gr i za kartę miesięcznie 1,5 zł,
    ale za to wszystkie bankomaty w .pl za free bez limitów i wszystkie
    nordea na świecie. Przeliczniki bardzo dobre - ja w połowie lutego
    wypadam odwiedzić znajomych w Norge i dostałem cynk, że bankomatów na
    każdym kroku a według tabeli na stronie cena korony taka sama jak u mnie
    w kantorze.

    > ale Multi + Citi u mnie się sprawdza

    No to tak samo jak u mnie, ale jak to się teraz mówi trzeba poszerzać
    horyzonty ;)

    Xenocide

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-02-01 11:28:46
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

    > w Citi za konto nie płacę,

    Tak sie podczepie pod watek - wykorzystujac okazje. Korzystasz moze z
    CitiAlerts? Chodzi mi o ten drozszy pakiet - glownie o niezawodnosc
    powiadomien oraz czy w oplacie 9,90 jest dowolna liczba smsow?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-02-01 18:26:01
    Od: bob <1...@x...pl>

    U mnie na prowincji dobrym duetem - mam nadzieję - będzie BGŻ (plan
    internetowy)+ Nordea Spektrum.

  • 7. Data: 2008-02-01 22:23:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > dodam jeszcze, ze wszelkie przelewy "jednorazowe" realizuje z Multi, a
    > platnosci "stale" kk z Citi

    Tez chcialem miec takie kombo, ale Citi nie chcial mi podniesc limitu na
    KK wiec zrezygnowalem zarowno z karty jak i z konta (mialem do obslugi
    KK i do jednej darmowej wyplaty w miesiacu - z braku u nich KK nie chce
    mi sie trzymac konta, po to zeby raz na miesiac wyplacic gotowke).

    --
    Mithos