  • 1. Data: 2004-02-07 10:55:40
    Temat: Obligacje 4-letnie, wczesniejszy wykup
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie wczesniejszego wykupu obligacji 4-letnich (pewnie
    banalne)
    Czy dobrze rozumiem list emisyjny, ze jesli bede chcial wykupic obligacje np
    po roku to faktycznie nie zaplace tych 50 gr oplaty za sztuke ? (pobieram
    odsetki za pierwszy okres a nastepnie wykupuje obligacje, cena wykupu nie
    moze byc nizsza niz nominalna wiec nie pobieraja mi tych 50 gr.)

    Pawel

  • 2. Data: 2004-02-07 21:51:05
    Temat: Re: Obligacje 4-letnie, wczesniejszy wykup
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odsetki za pierwszy okres a nastepnie wykupuje obligacje, cena wykupu nie
    > moze byc nizsza niz nominalna wiec nie pobieraja mi tych 50 gr.)

    a to nie jest przypadkiem tak ze wczesniejszy wykup jest
    mozliwy tylko w przypadku obligacji 2 letnich
    W liscie emisyjnym do 4-latek nic nie pisze o wczesniejszym
    wykupie wiec ja to rozumiem ze wykup taki nie jest mozliwy.

    PiotR

  • 3. Data: 2004-02-07 22:13:03
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Ale zgodnie z listem emisyjnym dyspozycję wykupu możesz złożyć dopiero miesiąc po
    wypłacie odsetek.

    Punkt 11?

    Michał