eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObsługa w MultibankuObsługa w Multibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Masalski" <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Obsługa w Multibanku
    Date: Wed, 20 Aug 2003 21:01:17 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <bi0gjf$nqm$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: icl.tcz.pl
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1061406130 24406 81.210.9.122 (20 Aug 2003 19:02:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Aug 2003 19:02:10 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:256324
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Nie otrzymałem karty kredytowej Multibanku pocztą więc udałem się do
    oddziału banku z prośbą o pomoc.Otrzymałem informację że muszę zadzwonic na
    info linię.Na karte czekałem kilka dni więc jedynie mogłem oglądać swoje
    pieniędze przez internet.Zadaję sobie pytanie po co ten bank otwierał
    oddziały. Gdybym chciał być obsługiwany tylko przez telefon otworzyłbym
    konto np.
    w mBanku czy Inteligo.Zastanawiam się co jeszcze nie mogę załatwić w
    oddziale banku.

    Piotr Masalski
    p...@m...com



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1