-
1. Data: 2003-08-20 19:01:17
Temat: Obsługa w Multibanku
Od: "Piotr Masalski" <p...@m...com>
Witam
Nie otrzymałem karty kredytowej Multibanku pocztą więc udałem się do
oddziału banku z prośbą o pomoc.Otrzymałem informację że muszę zadzwonic na
info linię.Na karte czekałem kilka dni więc jedynie mogłem oglądać swoje
pieniędze przez internet.Zadaję sobie pytanie po co ten bank otwierał
oddziały. Gdybym chciał być obsługiwany tylko przez telefon otworzyłbym
konto np.
w mBanku czy Inteligo.Zastanawiam się co jeszcze nie mogę załatwić w
oddziale banku.
Piotr Masalski
p...@m...com
-
2. Data: 2003-08-20 19:21:06
Temat: Re: Obsługa w Multibanku
Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>
Piotr Masalski <p...@m...com> napisał(a):
> Witam
>
> Nie otrzymałem karty kredytowej Multibanku pocztą więc udałem się do
> oddziału banku z prośbą o pomoc.
Kartę można też odebrać i aktywować w oddziale -patrz regulamin.
Otrzymałem informację że muszę zadzwonic na
> info linię.
A nie mogli pomódz w oddziale?
Na karte czekałem kilka dni więc jedynie mogłem oglądać swoje
> pieniędze przez internet.
Jak swoje?Chyba banku jeśli to KK.
Zadaję sobie pytanie po co ten bank otwierał
> oddziały. Gdybym chciał być obsługiwany tylko przez telefon otworzyłbym
> konto np.
> w mBanku czy Inteligo.
Może warto to rozważyć:)
Zastanawiam się co jeszcze nie mogę załatwić w
> oddziale banku.
Np. uzyskać prawdziwej informacji o promocji KK za 0złotych.
>
> Piotr Masalski
> p...@m...com
Pozdrawiam
Marcin
http://www.mbank.wizytowka.pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/