  • 21. Data: 2004-08-03 12:10:53
    Temat: Re: Odcisk palca w delikatesach
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:celtki$rek$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesli nie chcesz pamietac PINu, to nos gotowke. IMHO tylko metody
    > kombinowane moga dac sensowne zabezpieczenie.

    Ja osobiście mam już dość tych cholernych pinów. Nie liczyłem ich
    wszystkich, ale mam ich już kilkanaście (razem z kodami alarmów w domu i
    pracy, id-ami klienta etc.). Ostatnio długo musiałem sobie uprzytamniać pin
    do ikm-u pekao i nieco się wkurzyłem - a zapisywać nie chcę, bo po co kusić
    los... To już wolę zaryzykować, że jakiś przypał każe mi chuchać do słoika,
    żeby mi okraść konto :)))

    T.

  • 22. Data: 2004-08-03 12:52:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.
> [...]
    pin
    > do ikm-u pekao i nieco się wkurzyłem - a zapisywać nie chcę, bo po co

    Bez przesady. Można zapisać, dodatkowo podmieniając jeden znak na inny - np.
    stojący dalej o jeden znak w ASCII. Jak komuś mało, to może podmienić więcej
    znaków. Dodatkowo zawsze warto na wierzch w portfelu mieć kartę z
    "przyszłościową" datą ważności, ale już zablokowaną.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret.

  • 23. Data: 2004-08-03 14:05:02
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 8/2/04 11:21 PM, Pan(i) Maciej Loret napisał(a) :

    > Bandzior najpierw poprosi o PIN, bo jak nie, to utnie palucha. Potem utni
    > palucha... ;(((

    Nie trzeba obcinać palców - bandzior może zawsze poprosić o pochuchanie
    np. w balonik.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 24. Data: 2004-08-03 14:08:15
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie trzeba obcinać palców - bandzior może zawsze poprosić o pochuchanie
    > np. w balonik.

    Może sobie sam chuchnąć - tyle samo mu to da.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 25. Data: 2004-08-03 14:16:38
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 8/3/04 4:08 PM, Pan(i) Maciej Loret napisał(a) :

    > Może sobie sam chuchnąć - tyle samo mu to da.

    Nie wiem ile mu to da. Wiem że zabezpieczanie dostępu za pomocą
    analizy DNA chuchu nawet jeśli kidykolwiek stanie się możliwe będzie
    zupełnie nieskuteczne.

  • 26. Data: 2004-08-03 14:20:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie wiem ile mu to da. Wiem że zabezpieczanie dostępu za pomocą
    > analizy DNA chuchu nawet jeśli kidykolwiek stanie się możliwe będzie
    > zupełnie nieskuteczne.

    Bez znaczenia Twoje chuchanie, jeśli potrzebny jest odcisk palca.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 27. Data: 2004-08-03 14:30:59
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 8/3/04 4:20 PM, Pan(i) Maciej Loret napisał(a) :

    > Bez znaczenia Twoje chuchanie, jeśli potrzebny jest odcisk palca.

    Porządny system autentykacji powinien uwzględniać potrzeby
    niepełnosprawnych (tu: ludzi bez rąk) i mieć opcję skanowania
    chuchu.

  • 28. Data: 2004-08-03 14:32:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Porządny system autentykacji powinien uwzględniać potrzeby
    > niepełnosprawnych (tu: ludzi bez rąk) i mieć opcję skanowania
    > chuchu.

    Ja dzisiaj jadłem pierogi, ale ma to tyle do tej części wątku co Twoje
    pisanie. ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 29. Data: 2004-08-03 14:34:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kuba napisał:

    > Porządny system autentykacji powinien uwzględniać potrzeby
    > niepełnosprawnych (tu: ludzi bez rąk) i mieć opcję skanowania
    > chuchu.

    No dobra, raz pytalem ale nie dostalem odpowiedzi. Co takiego jest w
    chuchu co pozwala na identyfikacje chuchacza?

    Bartol

  • 30. Data: 2004-08-03 14:37:09
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 8/3/04 4:32 PM, Pan(i) Maciej Loret napisał(a) :

    > Ja dzisiaj jadłem pierogi, ale ma to tyle do tej części wątku co Twoje
    > pisanie. ;))

    Oj to chuch może być zafałszowany....