    From: "Lukasz Zemka" <w...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: BZ WBK i VISA
    Date: Thu, 2 May 2002 03:10:02 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@qf27.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik Szymon <w...@p...com> napisal:

    > Tyle, ze skladalem wniosek na VC i pani w
    > okienku go sprawdzala! (a bylo to po tym, jak im uswiadomilem, ze VC
    jednak
    > moze byc do mojego konta).

    Ostatnio moja kobieta wyrabiala sobie te karte... Miala juz taka w innym
    oddziale, ale zmienila oddzial i musiala wyrobic druga (nie mowie o czyms
    takim jak przenoszenie konta pomiedzy oddzialami, bo to szkoda gadac...).
    Najpierw pani w okienku stwierdzila, ze do studenckiego konta nie wydaja tej
    karty, moja lepsza polowa pokazale te ze starego oddzialu i pani
    stwierdzila, ze wydano ja omylkowo. To mnie bardzo wkurzylo, zadzwonilem do
    CK, do tego nowego oddzialu, troche pogadalem i moja polowa nastepnego dnia
    poszla do tej samej kobiety z wnioskiem o VC. Kobieta nawet slowem sie nie
    odezwala, przyjela wniosek (chociaz mine miala skwaszona) i po ok 1,5 tyg.
    przyszedl pin i nastepnego dnia karta zostala odebrana. Aha jeszcze przez
    telefon pani probowala mnie przekonac, ze studenci maja marne szanse na
    otrzymanie karty, poniewaz jak wiadomo..... nie pracuja....

    pozdrawiam
    Wookasch