eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBonkomaty i ich statutOdp: Bankomaty BZ WBK i ich statut
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Bankomaty BZ WBK i ich statut
    Date: Sun, 19 Jan 2003 18:46:27 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 24
    Message-ID: <b0etf5$fdh$2@absinth.dialog.net.pl>
    References: <askq4m$fjc$1@panorama.wcss.wroc.pl> <askrip$c59$1@news.onet.pl>
    <asl6hq$lgt$1@panorama.wcss.wroc.pl> <asqjni$qdj$1@panorama.wcss.wroc.pl>
    <at0e88$fr3$1@news.onet.pl> <atd0ll$7ao$1@panorama.wcss.wroc.pl>
    <3...@g...pl> <atkfb2$gad$1@panorama.wcss.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial1231.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1043003687 15793 217.30.134.215 (19 Jan 2003 19:14:47
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jan 2003 19:14:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:222883
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tylko, że w Prawie Bankowym masz napisane, iż masz mieć dostęp do
    > _wszystkich_ swoich środków. Dodatkowo, jeśli zablokowane niesłusznie, to
    > oprocentowane najwyżej tak jak ROR czyli dla Banku jest to praktycznie
    > darmowy kredyt. Po co brać, jeśli zajdzie potrzeba, kredyt z NBP - dużo
    > droższy? Można zablokować X klientom odpowiednią sumę na tydzień i wyjdzie
    > praktycznie jak za darmo. Obecnie to tylko 0.25% rocznie. Widziałeś gdzieś
    > taki kredyt? Bo dla Banku to naprawdę jest kredyt. Dysponuje twoimi
    > środkami, a ty możesz tylko patrzeć, kiedy Ci je zwróci oczywiście z
    > odstetkami 0.25% w skali roku :-)
    >
    Naprawdę prześmieszny sposób myślenia. W Banku "osadów" z których korzysta
    (jak każdy Bank) jest tyle, że nie musi się posuwać do opisanych przez
    Ciebie kroków. Ewentualne wytłumaczenie Tobie co zaszło (kilka minut rozmowy
    pracownika) jest droższe niż "zaoszczędzone" w ten sposób pieniądze.
    Raczej na pewno były to "jakieś problemy techniczne". Każdy Bank chętnie by
    się ich pozbył ... ale taka to jest technika i nie znam Banku, któremu to
    się nie zdarza.


    Tomasz




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1