  • Data: 2003-09-10 07:29:00
    Temat: Odp: Co sie stalo z kasa ;)
    Od: "Piotr Kordas" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rena <r...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bj7l3e$2bs8$...@f...acn.pl...
    jak widac, sama przyjemnosc pracowac z klientami - to taka lekka i latwa
    praca:)

    Co widac? Nie widac tego jak pracownik musi swiecic oczami za bezsensy bankowe na
    ktore nie ma wplywu. Inna sprawa, ze niektore panie z okienka prawie nic z tego co
    wazne w banku nie kumaja i wtedy to mi wcale takiej nie zal jak dostaje opierdol.
    Jakis czas temu pani z okienka, wlasnie w PKO, polecila mi uzywanie funkcji
    depozytowej zamiast stania w kolejce z wplata. Jakoby nie ma znaczenia kiedy te
    pieniadze w koncu zaksieguja, bo dadza date kiedy zostaly zlozone. Nic nie kuma, ze
    te smieszne 0,1 % odsetek nie pokrywa mojego kilkudniowego braku dostepu do moich
    srodkow na koncie. To byl tylko przyklad ale kazdy moze sobie dospiewac swoje
    przypadki ...