  • Data: 2002-08-04 17:59:50
    Temat: Odp: Czy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof K. Maj <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:aijhb5$lpt$...@n...tpi.pl...

    > Wiec ja Ci opiszę numer jaki mi wyciął BPH.
    > Od marca ubiegłego roku przestały do mnie przychodzić wyciągi z konta w
    tym
    > banku. Początkowo nie zwróciłem na to uwagi, a ponieważ konto miałem tak
    od
    > kilku lat i z dotychczasowej współpracy byłem bardzo zadowolony, więc nie
    > miałem podstaw niepokoju.
    > Wreszcie jesienią postanowiłem sprawę wyjaśnić. Okazało się, że bank
    > specjalnie przestał wysyłać wyciągi z r-ków, aby klienci nie zorientowali,
> [...]

    Czyli mialem szczescie, ze mnie nie okantowali? :( A juz myslalem, ze to
    naprawde dobry bank. Zalatwialem tam kreydt hipoteczny. I bylem bardzo
    zadowolony z szybkosci zalatwiania spraw i z niskiej ceny kredytu w
    porownaniu z innymi bankami. Ostatecznie kredyt wzialem w ING-BSK i jak an
    razie chwale sobie wspolprace z tym bankiem (odpukac)

    Malin

    --

    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    zagranicznym..."