-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
ipartners.pl!not-for-mail
From: "Curious" <c...@m...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Odp: ING - wypowiedzenie karty - interesujące...
Date: Tue, 23 Sep 2008 16:46:25 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 46
Message-ID: <gbavg2$joc$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 194.0.167.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1222181186 20236 194.0.167.4 (23 Sep 2008 14:46:26 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 23 Sep 2008 14:46:26 GMT
X-Priority: 3
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:455554
[ ukryj nagłówki ]A jednak się udało wypowiedzieć umowę karty pisemnie bez wizyty w banku.
Zajrzałem dzisiaj na konto i karty brak. :)
Ale ile to wymagało zachodu....
Witam wszystkich.
Otworzyłem sobie konto w ING (rachunek bieżący plus OKO). Konto bardzo
dodatkowe - taka skarbonka.
Jako że nie można zrezygnować z karty podczas składania wniosku, zamierzałem
zrezygnować z niej później.
Pytałem się na grupie - radziliście najprostsze rozwiązanie: zastrzeżenie.
Spróbowałem wypowiedzieć w ING kartę debetową do konta. Zrobiłem to na
piśmie pod koniec lipca (list polecony wysłany na adres główny banku).
Zaglądam na początku września do serwisu www, a tu karta dalej jest (dodam,
że niekatywna).
Korzystam z wewnętrznej poczty i piszę w tej sprawie. Odpowiedź: trzeba się
zgłosić do oddziału.
Protestuję więc: w umowie i regulaminie nie ma takich zapisów. W
międzyczasie dzwonią z oddziału: trzeba przyjść do oddziału.
Potem kolejny telefon i ta sama argumentacja. Powołuję się na regulamin,
zgodnie z którym wymagane jest powiadomienie banku o
rezygnacji z karty, co skutecznie uczyniłem (paragraf 41, punkt 5, podpunkt
2 ).
Tym razem mają ustosunkowac się na piśmie, ciekawe jak się sprawa potoczy.
Na wszelki wypadek zastrzegłem kartę, której nigdy nie aktywowałem....
Moim zdaniem nie mają racji i nie mogą powoływać się na jakieś wewnętrzne
procedury. Poza tym sytuacja jest niesymetryczna - rachunek można otworzyć
zdalnie (karta wciśnięta na siłę), a zamknąć już nie - to jest oczywiście
punkti widzenia banku, a nie mój.
Nie muszę dodawać, że nie zapowiada to długiej i bezproblemowej współpracy.
Pozdrawiam.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem