  • Data: 2003-03-01 19:34:41
    Temat: Odp: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Nie jest. Bo musisz oddstac w kolejce, zeby je zalozyc, skoro ja sobie
    > sam moge zlecic.

    Raz na iles lat moge poswiecic 20-30min. W tym czasie Ty znacznie wiecej
    poswiecisz na wklepanie tych wszystkich zlecen. Zgodzasz sie?

    > Poza tym jest przegieciem wybranie jednej uslugi i na jej podstawie
    > pisanie, ze to jest dobry bank.

    Przegieciem to jest, gdy sie nie czyta calego watku, ale za to pisze ;))))
    A moze tak wszkazesz, gdzie ja napisalem, ze to dobry bank?
    Natomiast z cala stanowczoscia twierdze, ze dla mnie jest to cholerna
    wygoda. Raz zlecilem i od tego czasu tylko kontroluje wyciagi. Gdy
    wyjezdzam, nie martwie sie, co bedzie gdy przyjdzie rachunek. Czy moge to
    wytlumaczyc jeszcze prosciej? Chyba nie ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

    P.S. Na dowod, ze nie jestem zaslepiony: dzis poprosilem w sklepie o
    autoryzacje telefoniczna karty zony. NIestety sklep byl obslugiwany przez
    terminal PekaoSA. Niestety, bo kilka kolejnych prob nic nie dalo - numer
    wciaz zajety :((((
    Czy wszyscy sa zadowoleni? ;)))