  • Data: 2004-03-04 19:47:26
    Temat: Odp: Jak placic na Slowacji?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olek <a...@p...onet.pl_NOSPAM> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c26poh$16f7$...@n...ipartners.pl...

    Mój typ:
    2. Placic na miejscu karta ?
    1. Kupic korony w Polsce w kantorze (kurs 1:0.125)?
    3. Wybierac na miejscu z bankomatu?

    wymieniac tam EUR lub USD
    długo nic
    płacić /wymieniac złotówki

    El NIE karta mBanku tylko kupic sobie przepłaconą PODÓZNIK ING - a 9
    zeta - zupełnie inny system prowizji ( brak minimalnej) przy wypłacie z
    bankomatu.

    Moze mam pecha do polskich kantorów - ale zdecydowanie cześciej przy
    płaceniu karta miałem korzystniejszy kurs niz przy płaceniu złotóweczkami w
    Polsce wymienianymi. Z tym, żę róznice sa dość minimalne.
    Po drugie nie lubie miec przy sobie dużej gotówki - skradzioną/zgudbioną
    karte łatwiej zastrzec niż banknoty:P
    A karta ING pozwala wypąłcić tylko tyle il ejest wplacone w kraju.

    Osobiście stosuję metode trzymania przy sobie pieniedzy na 2-4 dni i
    sytematycznego wypłacania w razie potrzeby co właśnie 2-4 dni z bankomatu.
    Czestość wypłat zależy od tego jak czesto uda mi sie karta zapłącić.