eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania InteligoOdp: Kampania Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "romicool" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Kampania Inteligo
    Date: Sun, 17 Nov 2002 00:07:38 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 48
    Sender: r...@p...onet.pl@pn138.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <ar6jb1$rmm$1@news.onet.pl>
    References: <ar5d7i$n6l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pn138.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1037488289 28374 213.76.93.138 (16 Nov 2002 23:11:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Nov 2002 23:11:29 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:213264
    [ ukryj nagłówki ]

    w kampanii jest Inteligo, czy też Inteligo/ PKO BP?

    Tzn. czy PKO BP pokazuje sie przy marce Inteligo?
    Byloby to bardzo odwazne, PKO BP "Wybierz wygodę"...




    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ar5d7i$n6l$...@n...onet.pl...
    > Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
    > prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)
    >
    > Nazwa: Wybierz wygodę
    > Nazwa klienta: PKO BP SA
    > Czas trwania: 15-11-2002 - 31-12-2002
    > Dom mediowy: MindShare
    > Nazwa agencji: Euro RSCG/Not Heavy
    > Branża: finanse
    > Typ kampanii: produktowa
    >
    > Opis: 15 listopada rozpocznie sie kampania reklamowa bankowosci
    > elektronicznej Inteligo, ktorej wlascicielem od 1 listopada br. jest
    > PKO Bank Polski S.A. Budzet kampanii to 3,5 mln zlotych. Kampania
    > prowadzona bedzie pod haslem "Wybierz wygode" i potrwa do konca tego
    > roku. - Dzialania reklamowe beda akcentowaly wygode korzystania z
    > konta Inteligo, ktora jest nasza unikalna przewaga w stosunku do
    > konkurencji. Z badania przeprowadzonego dla nas przez instytut
    > badawczy GfK Polonia wynika, ze konto Inteligo jest uwazane za wygodne
    > przez 97% klientow - mowi Artur Wieckowski, dyrektor marketingu
    > Inteligo Financial Services S.A. Kampania swym zasiegiem obejmie prase
    > (dzienniki ogolnopolskie i tygodniki), billboardy w osmiu najwiekszych
    > miastach Polski oraz portale internetowe i popularne serwisy
    > finansowe. Koncepcje kreatywna w zakresie dzialan ATL- owych stworzyla
    > agencja reklamowa Euro RSCG Dialog, zas kreacje internetowe sa dzielem
    > agencji Not Heavy. Zakupu mediow na potrzeby kampanii dokonal dom
    > mediowy MindShare.
    >
    > --
    >
    >
    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankow
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1