-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "romicool" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Odp: Kampania Inteligo
Date: Sun, 17 Nov 2002 00:07:38 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 48
Sender: r...@p...onet.pl@pn138.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
Message-ID: <ar6jb1$rmm$1@news.onet.pl>
References: <ar5d7i$n6l$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: pn138.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
X-Trace: news.onet.pl 1037488289 28374 213.76.93.138 (16 Nov 2002 23:11:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 16 Nov 2002 23:11:29 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:213264
[ ukryj nagłówki ]w kampanii jest Inteligo, czy też Inteligo/ PKO BP?
Tzn. czy PKO BP pokazuje sie przy marce Inteligo?
Byloby to bardzo odwazne, PKO BP "Wybierz wygodę"...
Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ar5d7i$n6l$...@n...onet.pl...
> Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
> prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)
>
> Nazwa: Wybierz wygodę
> Nazwa klienta: PKO BP SA
> Czas trwania: 15-11-2002 - 31-12-2002
> Dom mediowy: MindShare
> Nazwa agencji: Euro RSCG/Not Heavy
> Branża: finanse
> Typ kampanii: produktowa
>
> Opis: 15 listopada rozpocznie sie kampania reklamowa bankowosci
> elektronicznej Inteligo, ktorej wlascicielem od 1 listopada br. jest
> PKO Bank Polski S.A. Budzet kampanii to 3,5 mln zlotych. Kampania
> prowadzona bedzie pod haslem "Wybierz wygode" i potrwa do konca tego
> roku. - Dzialania reklamowe beda akcentowaly wygode korzystania z
> konta Inteligo, ktora jest nasza unikalna przewaga w stosunku do
> konkurencji. Z badania przeprowadzonego dla nas przez instytut
> badawczy GfK Polonia wynika, ze konto Inteligo jest uwazane za wygodne
> przez 97% klientow - mowi Artur Wieckowski, dyrektor marketingu
> Inteligo Financial Services S.A. Kampania swym zasiegiem obejmie prase
> (dzienniki ogolnopolskie i tygodniki), billboardy w osmiu najwiekszych
> miastach Polski oraz portale internetowe i popularne serwisy
> finansowe. Koncepcje kreatywna w zakresie dzialan ATL- owych stworzyla
> agencja reklamowa Euro RSCG Dialog, zas kreacje internetowe sa dzielem
> agencji Not Heavy. Zakupu mediow na potrzeby kampanii dokonal dom
> mediowy MindShare.
>
> --
>
>
> --
> Michal 'Amra' Macierzynski
> www.prnews.pl - swiat e-bankow
>
>
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.02 23:41 Michał 'Amra' Macierzyński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku