  • Data: 2003-11-15 21:32:34
    Temat: Odp: Kto chcia?by si?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karolew <k...@g...WYTNIJ.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp61l2$a0e$...@i...gazeta.pl...
    > Proponuje jednak mniej narzekania, a wiecej nauki i szukania mozliwosci.
    > Widze ze moja poprzednia strona nie przypadla Ci do gustu (chyba ze sie
    > myle), to moze zerknij tu http://www.bogatyojciec.pl/. Ksiazki tam
    dostepne
    > sa inspirujace.
    Nie narzekam. Stwierdzam fakt. W Polsce jest wiele milionów ludzi na etacie

    > Mysle ze kazdy bank ma nieco panstwowych papierow. Ryzyko zadne, a do
    > niedawna zysk byl calkiem, calkiem. No i nie trzeba sie meczyc i
    analizowac
    > wnioskow o kredyty.
    To okreslenie faktu. Prawdpopodobnei masz rację.
    Ale czy tym powinny się banki zajmować?

    > Ale, cos zboczylismy z tematu. Jakie sa wiec Twoje wnioski dot. TFI?
    Że sie przyjrzę wynikom. Popatrze jaki procent bezpicznych ma lesze wyniki
    od moich banków ( moich= tych, których klientem jestem). Jeśli róznica
    zwrotu będzie o jakiś co najmniej procent wieksza to zapewne zmienię sposób
    lokat. Szczególnie, gdyby okazało się,że są to jakieś z dostępnem netowym do
    jednostek uczestnictwa.
    Aha... troszeczkę pieniedzy mam i w funduszach, ale wcale z tych funduszach
    co mam nie jestem zadowolony.
    No i jak kiedys wycofywałem pieniadze... czekanie 14 dni na przelew....