  • Data: 2003-11-22 19:37:42
    Temat: Odp: Nazwy banków
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik miecznik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...
    > Deutsche Bank Polska - to w końcu jaki to bank? Niemiecki czy Polski?
    > Nordea Bank Polska - Skandynawski czy Polski
    Na Ukrainie jest Kredyt Bank Ukraina - po prostu do nazwy banku dodaje się
    mianowniku nazwę kraju, w którym działa bank - syn ( czy też spółka - córka)

    > Kredyt Bank - a czemu nie Depozyt Bank?
    A jak by był Depozyt Bank pytałbyś w drugą strone...
    A jak toworzono kreyst bank była zarezerwowana nazwa Bank
    Depozytowo-Kredytowy... zresztą najlepszy czysty marmurek w jakim miałem
    konto...Po anschlussie przez PeKaO Sa z dnia na dzień bło wdac, jak
    procedury PeKaO powodują spowolnienie obsługi i pogorszenie warunków pracy i
    poziomu usług. Ci sami pracownicy , inne przepisy:(

    > Dominet Bank - a czemu nie Bank Dominujący?
    A moze to nie od dominowania?

    > Bank Millennium - a czemu nie Bank Tysiąclecia?
    bo by się kojarzył Polakom z 1966 rokiem...... Lekko by pachniało
    starzyzną...

    > Czy w innych krajach też obowiązują takie "kretyńskie" nazwy? Czy mógłby
    istnieć
    > w Niemczech np. Polski Bank Deutsche GMBH? Lub Polski Bank Sweden?
    Polski Bank Deutschland co najwyżej

    > Albo np. Volkswagen Bank Polska. Czy to jest Polski, Czeski, czy
    Niemiecki? Bo w
    Zapewne korporacji miedzynarodowej