    From: "Damian" <x...@o...PoLand>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Obce bankomaty i prowizja.
    Date: Fri, 24 Jan 2003 10:11:30 +0100
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46

    > CITI Gold. Bankomaty na cały świecie za darmo. Oprócz tego wszystko inne
    też
    > za darmo z wyjątkiem drobnej opłaty za prowadzenie konta wynoszącej 90zł
    na
    > miesiąc, której można w pewnych warunkach niepłacić.

    tak , jak masz chyba przynajmniej 200- 300 tys. na koncie (w roznych
    walutach i w roznej formie) to za citi gold nic nie placisz.. VC jedna,
    druga, obsluga, dowoz cashu pod wskazany adres, parking dla VIP kolo
    mariotu, jakies zabawki
    wiem to od usera, ale ten wymog z kasa :(

    ja polecam polaczenie PKOBP (e-pko bp)- duzo bankomatow oraz LukasBank -
    darmowe euronety wiec albo niebieski PKOBP albo niebieski Euronet (np
    wspomniane makro)