  • Data: 2002-02-11 07:15:01
    Temat: Odp: Odp: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm, 4zł za punk to dużo??? T ow takim razie nie masz zielonego pojęcia
    > jak funkjonują takie 1-osobowe firmy transportowe. A o 4 zł wiem z 2
    źródeł
    > więc to pewnie prawda, zresztą kurier raczej by zaniżył swój zysk niż
    > podałby mi większy niż to mam miejsce w rzeczywistości.

    Tak. Uwierz, że 4 zł za punkt to naprawdę dużo.
    Powiedziałem, że być może rzeczywiście tak jest ale to znaczy, ze Masterlink
    byłby jedną z najlepiej płacących firm kurierskich w Polsce.
    A przy tak niskiej cenie za paczkę jaką płaci najprawdopodobniej Inteligo -
    byłoby to nieopłacalne dla Masterlinka.
    Weź pod uwagę koszty związane z etykietowaniem, sortowaniem, transportem
    liniowym, kopertą BizPaka, itd...

    Pozdrawiam,

    Wojciech Rejmak