  • 1. Data: 2011-05-22 14:50:55
    Temat: Odp: Re: Odp: Re: Jaki bezplatny marmurkowy?
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    W dniu niedziela, 22 maja 2011, 16:22:22 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Konfabulator <k...@1...pl> writes:

    > Wolność słowa zawiera w sobie prawo do niesłuchania, jeśli nie ma się na to ochoty
    (Robert A. Heinlein).

    To zdanie jest o tyle skomplikowane, że można je interpretować na wiele sposobów. Np.
    taki, że ja na złość witrakowi publikuję posty w sposób, który jego i Waszym
    czytnikom przeszkadza. Zmienię czytnik, ale weźcie pod uwagę, że jeśli oglądam newsy
    tylko w ten sposób i widzę je w sposób poprawny to może jednak sobie niech kolega
    witrak poużywa gdzieś indziej?

    > Miłego dnia życzę.

    Również.