    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Uregulowany stosunek...
    Date: Thu, 27 Feb 2003 10:44:31 -0000

    > Dziwne. Moze, ktoras z nowelizacji rzeczonej ustawy
    > zmienia ten punkt, albo jakies rozporzedzenia min.
    > obrony, bo ja tez slyszalem o tych 24 i 28 latach.

    Nic nie jest dziwnego. Obie liczby podane przez Ciebie
    sie zgadzaja, ale (wg moich informacji) tylko wtedy, gdy ty jestes
    calkiem ok. To znaczy, 24 lata wtedy gdy ty byles gotowy isc do woja
    ale cie nie wzieli.
    do 27 roku zycia przysluguje odroczenie, gdy studjujesz.
    pomiedzy 27 a 28 rokiem zycia, to jest rok, gdy odroczenie ze wzgledu
    na studia ci NIE PRZYSLUGUJE (co nie znaczy ze go nie mozesz dostac - wszyst
    ko
    zalezy od WKU) i jest to czas dla nich kiedy moga brac studenciakow.

    jesli skonczysz 28 rok zycia to z 31 grudnia tego roku idziesz do rezerwy,
    ale tylko w wypadku gdy wojsko cie nie wzywalo !!! jesli wczesniej wyslalo
    list z wezwaniem a ty go nie odebrales bo mieszkasz u cioci to zapomnij o
    28 roku zycia

    MarcinP